Starší příspěvky

2007

26.12.2007 TERMÍNY GALAXY SÉRIE 2008 JSOU TADY: V Galaxy sérii bude opět 9 závodů. Novinkou je závod v Mnichovicích u Prahy:

01.05.2008 MTB Posázavím Mnichovice u Prahy
30.08.2008 Náměšťský maraton - Náměšť nad Oslavou
27.09.2008 Galaxy Soběslavský maraton
3.12.2007 VÝŠLAP ČARTÁK - DÍLY >>>
Valná hromada Beskyd Bike se bude konat 27.12.2007 v nekuřáckém salónku hospody "Na Dílech". Začátek v 9:00 hodin.

Program valné hromady:

10. přijetí plánu činnosti pro následující období
11. diskuze
12. návrh na usnesení
24.11.2007 GALAXY PETYŠA TOUR 2008: Po menším váhání a úvahách o tom, zda další Petyšu pořádat, nebo už ne, pro příznivce tohoto závodu přinášíme dobrou zprávu: GALAXY PETYŠA TOUR 2008 bude a to 14.6.2008. Závod bude rovněž opět součástí celorepublikové Galaxy série.
18.11.2007 VÝŠLAP NA RADHOŠŤ 02 >>>

13.11.2007 SPORTLIFE 2007 >>>

11.11.2007 VÝŠLAP NA RADHOŠŤ 01 >>>

4.11.2007
VÝŠLAP NA LYSOU HORU 02 >>>
4.11.2007 ZÁVĚREČNÁ - VESELÁ: Přesto, že ještě nenapadl sníh, ožil tuto sobotu lyžařský vlek ve Veselé. Nebylo zde však k vidění lyžování, ale velkolepé ukončení cyklistické sezóny čtyř místních velkoklubů (BESKYD BIKE, BTR, VALAŠTÍ BAJKEŘI, VALAŠSKÉ HOVADA). Akce, která měla rovněž za úkol ještě více prohloubit dobré vztahy mezi těmito kluby, se zúčastnilo téměř 40 lidí. >>>
3.11.2007 LADRONKA: 20.10.2007, Praha: „Nemůžu vám slíbit nic víc, než vítr, bláto a déšť.“ Tak mohli zahájit pořadatelé 1. sportovního dne Prahy 6 závod biků, který se uskutečnil v okolí plochodrážního stadionu Na Markétě a Břevnovského kláštera. Nakonec se ale startovalo v poměrně solidním počasí (sice kosa, ale na Valachách bylo v tu dobu i 10-15 čísel sněhu). Takže zatímco pro většinu bikerů už sezóna skončila, přehlušil hlasité drkotání zubů asi 40-ti hlavého davu (včetně přítelkyně Alči a mě), ještě hlasitější startovní povel a vyjelo se do prvního z šesti okruhů. >>>

31.10.2007 ZÁVOD GALAXY PETYŠA TOUR OBSTÁL V KONKURENCI: Byla zveřejněna anketa "GALAXY SÉRIE 2007 – spokojenost závodníků", kde účastníci letošní GALAXY série odpověděli celkem na 16 otázek, týkajících se spokojenosti s jednotlivými závody. Výsledky ankety zde: >>>

31.10.2007 DVD ZE ZÁVODU GALAXY PETYŠA TOUR: Bylo dokončeno dlouho očekávané DVD ze závodu GALAXY PETYŠA TOUR 2007. Toto bude k dostání v prodejnách PETYŠA SPORT, případně si jej zde můžete nechat poslat poštou.

22.10.2007 !!!!!!! Achtüng Plzeň Akce 3.11.2007: Je konečně znám termín tak dlouho očekávané akce, která bude mít za úkol zajistit a prohloubit nevadnoucí přátelství čtyř prestižních rožnovských klubů (BTR, Valašští Bajkeři, BeskydBike a Valašské Hovada) Je objednaný objekt v přenádherné chatové oblasti (v nekonfliktním pásmu) na Vleku ve Veselé na 3.11.2007.
Tímto vyzývám zástupce Klubů, aby se ozvali na tel: 608 958 868 nebo 605 431 904 a poskytli osobní údaje všech zůčastněných, z důvodu připojištění osob, které se budou tohoto adrenalinového sobotního večera účastnit.

Dále, jak se říká, kdo co zajistí:

Beskyd Bike: Zajícova bečka v podobě Plzeň 100 piv
Valašské Hovada: bečka v podobě Radegast 100 piv
Valašští Bajkeři: uzená kolena
BTR: vydatný bůček
a všichni samozřejmě, jak se říká, "dobrou náladu"

Chata je obehnaná velkým betonovým plotem, u vchodu do reproduktoru je potřeba zahlásit tajné heslo které zní " čest ať mám dnes večer chodidla v pěst"
21.10.2007 VÝŠLAP NA LYSOU HORU 01 >>>
20.10.2007 SLUŠOVICKÝ OKRUH: Je večer a plně odpočívám po náročném dni. Tuto sobotu byla v plánu akce ve Slušovicích. Dopoledne jsem se vydal za Švandíkem do krámu, že mám něco se zadním kolem. Po nějaké chvilce se odhodlal podívat na mé zadní kolo a po menším rozebírání jsme zjistili, že mám prdlou zadní osu. Nebyla to moc příznivá zpráva, ale co se dalo dělat. Tak jsme sháněli zadní kolo a naštěstí jsme ho sehnali.
Po skoro hodinové práci, kdy bylo ještě třeba přehodit kazetu a kotouč, jsme konečně vyrazili po vlastní ose směr Slušovice. Jel jsem já, Šipy a Pavel Švanda. Když jsme pomaličku, ale jistě mířili ke Slušovicím, foukal nám úžo větříček (pro Švandíka to bylo utrpení). >>>
10.10.2007 TRIAL CONTEST : V neděli 7. října se hážovský lom probudil do deštivého rána, silně prosyceného pachem nafty a řevem silných dieselových agregátů. Toto mystické místo se díky shovívavosti pana Stanislava Pekárka stalo dějištem dopředu proklamované a medializované akce Trial contest 2007.
Atraktivní plakáty contestu zaplnily celý kraj již několik týdnů předem a vyzdvihovaly taková lákadla jako pánský striptýz, sexy hostesky a především skákací hrad. Navíc se ještě agilním pořadatelům podařilo zajistit Humra - populárního účastníka všech významných vojenských konfliktů poslední doby - na kterém se široká veřejnost mohla zdarma svézt po trati v rámci kategorie Open. >>>
9.10.2007 TOUR PO JIŽNÍ MORAVĚ: Koncem cyklistické sezóny pro mnohé z nás začíná sezóna turistická, kterou jsem zahájil návštěvou Jižní Moravy.
V sobotu jsem absolvoval prohlídku zámku v Lednici, poté následoval přesun do Valtic, kde mě již očekávalo hlavní sídlo Lichtenštejnů. Zde jsem si po prohlídce zámku nenechal ujít návštěvu zámeckého sklepa, ve kterém se nachází národní banka vín, ve které byly k vidění (samozřejmě že i k ochutnání) skutečné skvosty. >>>
3.10.2007 ODERSKÁ MLÝNICE: Zakončení cyklistické sezóny si spousta lidí neumí představit jinak, než na Oderské Mlýnici. Nejinak tomu bylo i letos, když se na startu jejího 7. ročníku postavilo téměř 1000 závodníků, připravených zdolat poměrně rychlou a výtečně připravenou 56 km trať, která proti minulým ročníkům doznala určité změny v podobě začlenění nováho technického úseku, s cílem závod ještě více zatraktivnit. Závod byl navíc posledním závodem Radima Kořínka v jeho profi kariéře, který po vyhlášení výsledků doslova pověsil kolo na hřebík. >>>
2.10.2007 TRIAL CONTEST: Po uplynuté cyklistické sezóně jsme pro vás připravili truck trialový víkend v Hážovském lomu. Na startu tohoto závodu se podle všeho objeví kompletní česká špička v tomto sportu pro opravdové muže. Pokud chcete spatřit čistokrevnou Tatru 8x8 v akci, určitě by jste si neměli nechat tuto věc ujít. Zároveň byla pořadateli vyhlášena i Open kategorie pro případné zájemce z řad amatérů, kterým bude k dispozici vozidlo značky Hummer - H2.
Občerstvení zajištěno hasiči místního spolku.
Termín akce bude upřesněn. Další informace na mailové adrese pořadatele >>>.

Oficiální hymna závodu ke stažení zde >>>

22.9.2007 VALAŠSKÁ 50: Proti minulým ročníkům Valašské 50 byl letošní ve znamení podstatné změny tratě, která měla zajistit závodníkům start i cíl ze stejného místa - ve městě Vsetín. U předchozích ročníků tomu tak nebylo a mnoho závodníků pak muselo řešit přesun z prostoru cíle, který byl ve Velkých Karlovicích, zpět na Vsetín.
Tuto novou trasu se rozhodlo vyzkoušet 230 startujících. V našich barvách nás zde zastupoval Z.Galda, P.Šipula (pro které byl závod jako pro Vsetíňany místní událostí) a J.Stebel. Tyto tři jsme se rozhodli spolu s Lubošem, Štepánem a Štěrkem, podpořit na občerstvovačce, která byla pod sjezdem z Vsacké Tanečnice, v místě, kde rovněž došlo ke změně trasy.
>>>
20.9.2007 PROGRESS-NOVÉ STRÁNKY : Firma Progress Sportswear tento týden spustila své nové webové stránky, které se povedly a určitě stojí za shlédnutí. Navíc je zde k dispozici ke stažení katalog výrobků pro rok 2008, ve kterém došlo k rozšíření sortimentu zejména pro cyklistiku. >>>
8.9.2007 TECHNIKA JÍZDY: Vzhledem k tomu, že se při našich společných trénincích jeho účastníci dopouštějí stále stejných chyb v technice jízdy, byla vytvořena tato stránka. Čtěte pozorně, informace se budou hodit především v najíždění jarních objemů: >>>
6.9.2007 ROŽNOVSKÝ KRPÁL: Poslední prázdninový víkend Staňa Lichnovský opět zmobilizoval své síly a uspořádal další ročník Rožnovského Krpálu, který by si tentokrát zasloužil i přívlastek ¨brutal¨ díky neskutečnému počasí, které závod provázelo.
Ještě v pátek to přitom vypadalo, že by počasí mohlo vyjít, dokonce i trať byla suchá a hodně rychlá. Že to tak nebude jsem zjistil hned ráno, když jsem zjistil, že venku leje jako z konve. Zapnu počítač, podívam se na radar a tam vídím, že to nejhorší má teprve přijít, k tomu teploměr ukazoval pouhých 12 stupňů! Hned na to se na internetu rozjela bouřlivá diskuze, zda to má v tomto počasí vůbec cenu jet, nebo ne. Nakonec rozhodl Štěpán, který prohlásil, že by jsme místní závod měli absolvovat za každého počasí. >>>
6.9.2007 4. VALAŠSKÝ KRPÁL: V pátek 3.8. jsem v práci skončil dřív, abych měl co nejvíc energie na obhajobu prvního místa z loňska, ale od prvních chvílí na startu to vypadalo zajímavě, páč proti loňsku přijelo asi dvojnásobek bikerů a bikerek. Proto se dal čekávat velice rychlý závod a proti minulému ročníku taky o dost napínavější.
Velice mě překvapilo, že přijelo i pár kluků ze Slovenska a to z Dohňan, což tomuto závodu přidalo menší nádech mezinárodních závodů. >>>
4.9.2007 KELLY`S DUBNICKÝ MARATON: V sobotu 25.8.2007 jsme se vydali na Kelly`s DubnickÝ maratón. Na závod jsme vyrazili ve složení: Štěrk, Tomáš Třetina, Zdena Galda, já a naše stálá fotografka Barča.
Jednalo se o nejtěžší, největší a nejstarších bikemaraton u našich sousedů na Slovensku. Účastníci měli na výběr ze tří tratí a to: Hard (100km/3250m), Klasik (67km/2000m) a Basic (43km/1160m). Já jsem zvolil trasu Hard, Tomáš, Zdena a Štěrk se rozhodli poměřit síly na trati Klasik. >>>
4.9.2007 ROŽNOVSKÝ KRPÁL: Výsledky >>>
4.9.2007 PRAHA - KARLŠTEJN TOUR ČESKÉ SPOŘITELNY A KOOPERATIVY PRAHA: Sobota, 11. srpna 2007 bylo další datum závodu, na který jsem se vydal až na druhou stranu republiky.Tentokráte to byl druhý ročník Praha – Karlštejn Tour České spořitelny a Kooperativy a zároveň taky mistrovství republiky. Místo konání Praha-Velká Chuchle. Závodění jsem tentokráte spojil s malou 5denní dovolenou a vydal se spolu s přítelkyní do našeho hlavního města už ve středu. Počasí slibovalo dobrý závod, ale to se změnilo 2 dny před startem, kdy celou Prahu zahalil déšť. Sobotní ráno bylo nakonec zatažené, a po dešti naštěstí ani památky. >>>
2.9.2007 MTB VALAŠSKÝ KRÁL: Valašská obec Huslenky se stala v sobotu 25.9.2007 dějištěm bikerského podniku s názvem Valašský MTB král. Letošní celková účast na krátké i dlouhé trati čítala něco kolem 150 závodníků, z řad BB jsem se zúčastnil já (Jakub Stebel), Lada Fojtášková a na dlouhé trati 60km Petr Šipula. >>>
20.8.2007 PERLA SLOVENSKA: Již po několikáté jsme letos absolvovali Perlu Slovenska v rámci společného nedělního tréninku. Opět se jednalo o vydařenou akci, kterou pokazila až nějaká ku... v zelené oktávce s ostravskou SPZ, která nám v Turzovce vjela do cesty z vedlejší ulice a způsobila tak pád jednoho z účastníků. Tato řidička samozřejmě neměla potřebu cokoliv řešit a z místa nehody v poklidu odjela. Naštěstí se jednalo pouze o pár odřenin a my jsme po krátké, vynucené pauze pokračovali dál. >>>
20.8.2007 GALAXY CYKLOŠVEC MARATON : V Písku - Semicích se jel tento víkend další závod Galaxy série s pořadovým číslem 7. Tento závod byl také zařazen do seriálu Českého poháru, MTB Velo série a seriálu Cykloservisu o nejlepšího maratonce roku. Na obou tratích (52 Km, 102 Km) se na start postavilo celkem 571 závodníků.

Po příjezdu do Písku jsme se jeli prezentovat a poté zamířili do penzionu U Kloudů, kde jsme měli zajištěno ubytování. Poté jsme se vydali na večeři do vyhlášené restaurace U Reinerů. Po večeři jsme vyrazili zpět do penzionu, s vidinou odpočinku po dlouhé cestě a načerpání nových sil na zítřejší závod. >>>
11.8.2007 KELLY`S BESKYD TOUR MTB: V sobotu 28.7. jsem se vydal bojovat s náročnými beskydskými kopci na jeden z nejtěžších bikemaratonů v České republice - Kellys Beskydtour (90km-převýšení 3100m). K tomuto závodu jsem se dostal docela náhodně, když jsem na něm nahradil týmového kolegu Tomáše Třetinu, jehož na start nepustily zdravotní komplikace, které ho provázely celý týden před závodem i v pátek před startem, jelikož jsem nechtěl nechat ve štychu Roberta Daňka, Hynase Svobodu a Stanislava Javoru, se kterýma byl Tomáš domluvený na soutěž týmů. >>>
9.8.2007 ZAVOLEJ MI DO KLUBU - KAROLINKA:  Recesní časovka v Karolince s názvem "Zavolej mi do klubu", vstoupila do devátého ročníku. My se této akce pravidelně účastníme již několik let s cílem vyhrát hlavní cenu - sud piva, kterou zde získává pátý čas, ale doposud marně. Proto jsme na tento ročník zmobilizovali naše síly a nasadili silný tým, který měl zajistit umístění na onom pátém místě.
Proti minulým ročníkům udělali pořadatelé zásadní změnu při přidělování startovních čísel závodníkům, kdy si závodníci čísla losovali a nemohli taktizovat, jak tomu bylo dříve. >>>
2.8.2007 ZÁVOD HORSKÝCH KOL NA VELKÝ JAVORNÍK:  Propozice >>>

31.7.2007 SILVERO NA GALAXY PETYŠA TOUR:
  Záznam exhibice Silvestra Mikuláštíka a jeho Subaru na závodě GALAXY PETYŠA TOUR 2007 (by Victor) >>>
25.7.2007 IV. VALAŠSKÝ ORIENŤÁK:  Valašský orienťák je v našem okolí velmi ojedinělá akce svého druhu, proto jsme již letos netrpělivě očekávali konání 4. ročníku s obavami, jakou trať si pro nás letos Ohloklikaři vymysleli. Na start závodu jsme postavili ostřílenou dvojici, kterou jsem tvořil já spolu se Štěrkem a našim cílem bylo obhájit medailovou pozici z roku 2005 (v roce 2006 jsme se závodu z technických důvodu nezúčastnili). Druhou dvojici v našich týmových barvách vytvořili dva velmi ambiciózní závodníci a to: O.Mizera a T.Třetina, s cílem dosáhnout na příčku nejvyšší, čemuž podřídili i celý týden před závodem, kdy v rámci přípravy kromě jízdy na kole, trávili každou volnou chvíli studiem všech dostupných map našeho okolí. >>>
24.7.2007 OKOLO VVP LIBAVÁ: Nastal čas zase někam vyrazit. Tentokrát s bráchou a to něco delšího. Nakonec padla volba, že objedeme VVP Libavá po hranici z Olomouce až do Klokočůvku u Oder.
Vyrážím z domu, s bráchou mám sraz u střítežského mostu v 5:25h. Následuje přesun do Valašského Meziříčí na vlak - směr Hulín. Dnes to jedu na Super Speciálu, tak uvidím, kolik sil navíc mě to bude stát. Ve VM nasedáme do vlaku, který odjíždí 5:53h do Hulína. Mezi Kunovicemi a Osíčkem je výluka. A tak spolu s koly nastupujeme v Kunovicích do autobusu a v Osíčku zpět do vlaku. >>>
9.7.2007 EREKCE OBRA DRÁSALA: Holešovský nadčlověk Drásal zažil uplynulou sobotu nebývalé vzrušení. Nepostaral se o něj stereotypní 14. ročník stejnojmenného bikemaratonu, ale fanoušci Beskydbiku včele s neodolatelně lascivní a necudnou hosteskou Vendulkou. Jedním z vyvolených, kterým bylo dopřáno okusit její přízeň a polaskat její bujné vnady jsem byl, kromě famózně jedoucího Hepoška, Liborka a kluků z Valašských Hovad, i já. A jelikož to působilo jako mocná vzpruha podlomené psychiky – vlastně nejen psychiky, chtěl bych tímto článkem celé delegaci vyjádřit díky… >>>
5.7.2007 IV. Valašský orieňťák na horských kolech: Vyznáte se v mapě? Umíte si poradit, když se ztratíte? Tak právě pro Vás je jako na míru ušit tento závod. Přijeďte se v sobotu 21. července 2007 podívat a pozávodit na IV. VALAŠSKÝ ORIEŇŤÁK na horském kole, který se koná na Horní Bečvě. Připraven je hlavní závod s kategoriemi pro muže, ženy i dvojice a děti. Dále se můžete těšit na plno doprovodných akcí a na večerní koncert skupin Weget a Backfliping dog. Bližší info a registrace na www.ohlaklika.com, plakát závodu zde: >>>
4.7.2007 VINAŘSKÁ 50 AUTHOR ZNOVÍN CUP: Do Šatova jsme tentokrát zavítali ve složení: Mizda, Tomson, Štěrk a Vranis, doprovod nám dělala Barča, která navíc plnila funkci fotografa. Po příjezdu na místo nám nebylo vůbec jasné, jakým směrem se bude vyvíjet počasí, navíc nám jeden místní řekl, že tam před malou chvílí trochu zapršelo, ale asi po hodině se naštěstí začalo vybírat a nám bylo jasné, že závod proběhne za ideálních podmínek. Trať závodu se oproti loňsku lehce změnila a to tak, že se závodníci asi 5 km po startu vracejí opět do Šatova a celý jej projedou. Tahle změna zatraktivnila závod hlavně pro diváky, kteří tak peloton uvidí 2x. >>>
30.6.2007 Třetí série fotek ze závodu GALAXY PETYŠA TOUR >>>
29.6.2007 GALAXY PETYŠA TOUR 2007 – beskydská pohoda: Petyša tour je jediným tripem z Galaxy série, zařazeným na východě republiky. Jinak se jezdí převážně v Jižních Čechách a na Vysočině. Do Rožnova pod Radhoštěm tak zavítalo spousty přespolních a Valaši odměnili jejich cestování pěkným závodem vedeným po pěkných trasách s úžasnými výhledy po Beskydech. >>>
29.6.2007 AUTHOR BIKEMARATHON SÚLOVSKÉ SKÁLY: Letošní rok je opravdu maratony doslova nabitý a proto není nouze i o zahraniční podniky, kterým AUTHOR bikemaraton Súlovské skály opravdu je. Našim slovenským sousedům se daří pořádat závod, který svou organizací a ůčastí patří mezi nejvydařenější na Slovensku, což potvrdil i letošní už 9.tý ročník na který se sjelo 721 bakerů a bajkerek ze 7mi zemí.
Já se spolu s přítelkyní vydal do dějiště závodu již v pátek, abych předešel tlačenicím na sobotní prezentaci a mohl si tak v klidu doladit svůj závodní stroj a ubytovat v místním penzionu. Počasí slibovalo krásný závod, ale když jsem prohodil pár větiček s místním borcem, usoudil jsem, že ještě není zcela vyhráno a že do rána se může počasí docela změnit. >>>
28.6.2007 GALAXY PETYŠA TOUR: Závod Galaxy Petyša Tour náš klub postavil do nelehké situace, protože se na tomto závodě významně pořadatelsky podílíme, ale zároveň jsme chtěli postavit co nejvíce našich závodníků na start. A to proto, protože je pro nás Galaxy Petyša Tour hodně prestižní závod a co se týká počtu startujících (který rok od roku stoupá), je to nevětší závod, který se v našem okolí vůbec koná.
Na start dlouhé trati se tedy nakonec postavil pouze Ondřej Mizera, kterého však postihly nečekané zdravotní potíže a před výjezdem na Bůřov byl nucen závod předčasně ukončit.
Na krátké trati to bylo, co se počtu startujících za náš klub týká o poznání lepší, kdy jsem napočítal celkem 8 závodníků. Navíc jsme v této skupince měli potenciální vítěze. >>>
27.6.2007 GALAXY PETYŠA TOUR pohledem vítěze na dlouhé trati - Martina Hamana: Není jednoduché napsat nestranný a nezaujatý článek o závodě, který pořádají mí kamarádi, který vede v domácím prostředí, o závodě na který jsem nezištně pro značení tratí poskytl celý barel růžové barvy namíchané původně pro můj rám a který jsem navíc i vyhrál. Ale jelikož jsem byl o pár řádků psaných humřím klepetem požádán ústředím pořádajícího Beskydbiku, nabízím Vám zde, v rámci utužení vřelých mezitýmových vztahů, několik mých postřehů o Galaxy Petyša Tour 2007. >>>
25.6.2007 Druhá série fotek ze závodu GALAXY PETYŠA TOUR >>>

24.6.2007
První série fotek ze závodu GALAXY PETYŠA TOUR >>>

Tak jako v minulém roce chystáme rozsáhlou fotogalerii ze závodu GALAXY PETYŠA TOUR, která by zde postupně měla být v příštíh dnech.

23.6.2007
Výsledky závodu GALAXY PETYŠA TOUR >>>
18.6.2007 OBSLUHOVAL JSEM VYTRVALOSTNÍ KRÁLE
aneb Humrův pohled na akci Bílý krystal: 7
V minulých dnech se mi dostalo nebývalé cti, když jsem byl trojicí elitních ultravytrvalců Beskydbiku vybrán do řad realizačního týmu pro extrémní závod 24 hodin na horském kole. Složení družstva jasně prozrazovalo jeho vítězné ambice a proto musela být příprava na akci s krycím názvem Bílý krystal nadmíru svědomitá a důkladná. Abychom se vyvarovali chyb způsobených časovou tísní, započali jsme s přípravami s dostatečným časovým předstihem před startovním výstřelem. >>>

23. 6. 2007 startuje v Rožnově pod Radhoštěm již 4. závod
z Galaxy série - GALAXY PETYŠA TOUR.

Kdo z Vás už někdy v Beskydech jezdil, ví, že jakýkoliv závod tady rozhodně nepatří k nejlehčím. Beskydy jsou hory jak se patří a výjezdy i sjezdy Vás mohou hodně bolet. Trať závodu GALAXY PETYŠA TOUR vede převážně po zpevněných lesních cestách, šotolině a asfaltu. Bikeři budou mít na výběr ze dvou tratí - delší měří 58 km a představuje převýšení 1730m, mírnější měří 30 km a její převýšení je 800m. Samozřejmostí budou i vložené závody dětí.
Závod GALAXY PETYŠA TOUR vstoupil již minulým ročníkem do Galaxy série. Také díky tomuto zařazení stoupl počet závodníků téměř trojnásobně a překročil tak stín regionálního závodu. Nás pořadatelé těší, že vítěz tohoto ročníku Karel Hartl po závodu prohlásil: „Závod Petyša tour je těžký, ale zárověň nejkrásnější z celé Galaxy série“.
Vzhledem k tomu, že je tento závod poněkud vzdálen ostatním závodům série, které se jezdí v Čechách, je start posunut na 12:00 h pro 58 km trať a 12:30 h pro trať 30 km.

Pořadatelé mají připraveny ceny pro první tři závodníky v každé kategorii, na dlouhé trati je navíc vyhlášena vrchařská prémie. Po vyhlášení výsledků proběhne losování bohaté tomboly z čísel účastníků závodu.
Pro ty, kteří se závodu aktivně nezúčastní, je připraven doprovodný program. Závody odstartuje vícemistr Evropy 2004 v rallye sportu Silvestr Mikuláštík ve svém závodním voze Subaru Impreza STI. Diváci si pak budou moci prohlédnout celou stáj MOTOR-GEAR Subaru Rally Teamu, která se při nedávné Valašské Rally umístila na třetím místě. Na ty šťastnější čeká i jízda v závodním voze. Výtěžek z akce bude věnován neziskové organizaci Domov Kamarád.

7.6.2007 TOUR DE JESENÍKY: Ve dnech 1.6. - 3.6. se uskutečnila akce TOUR DE JESENÍKY 2007. Bylo to již od roku 2002 po páté, kdy vloni se akce neuskutečnila. Takže já, Radim Štekl, Víťa Vrána vyrážíme v pátek krátce po šesté hodině z Rožnova směr Valašské Meziříčí. Tam se k nám připojuje Tomáš Třetina a už kompletní parta to valíme směr Lešná, Jeseník, Odry, Vítkov, Budišov, Guntramovice, Stará Libavá. Je nechutná mlha, dohled tak 100-200m, ale celkem teplo (cca 12 stupňů). Okolo deváté hodiny se začíná počasí lepšit a jedeme po liduprázdných silničkách směrem na Šternberk. Zastavujeme u pramene Těšíkovské kyselky, doplňujeme láhve a fotíme. Tachometry ukazují 100 km. >>>
27.5.2007 III. KARLOVSKÝ PEPI MARATON & VALAŠKÝ POHÁR MTB MLÁDEŽE / SEMETÍN: Minulá sobota byla pro náš klub ve znamení smůly a neúspěchu. Tentokrát jsme se zúčastnili závodu ve Velkých Karlovicích, další část týmu se vydala něco zajet v Semetíně. Na podporu těchto závodníků jsem se vydal společně se Štěrkem a Mizdou, společnost nám dělala Paola Vaňurová z konkurenčního BTR. Cíl naší cesty byl jasný: Nejprve zajet do Karlovic, povzbudit Tomáše Třetinu a pak se rychle přesunout do Semetína, kde startoval Jakub Slovák s Robertem Malinou. >>>
27.5.2007 POVAŽSKÝ MARATON KELLY`S: Poměřit síly k našim sousedům na Slovensko jsme se vydali 19.5. do Považské Bystřice, kde se jel Považský maraton Kelly`s.
Měli jsme na výběr ze tří různě dlouhých tratí. Já, Solis, Bart (vzhledem k tomu, že se tento člen v reportážích objevuje velmi zřídka a jeho přezdívka tudíž není spoustu lidem známá, jedná se o Pavla Bartoška) a brácha (Daniel Slovák) jsme nakonec zvolili 21 kilometrovou trať. Na této trati se postavilo asi 100 závodníků. >>>
25.5.2007 BRNO - ČERNÁ HORA - BRNO: Další díl letošního seriálu Kolo pro život se jel tentokráte v Brně. Původní název závodu Brněnská padesátka se změnil na Brno-Černá hora-Brno (73km). Jelikož jsem měl jisté studijní povinnosti rozhodl jsem se jeden den víkendu v Brně využít jinak, než učením.
Den závodu mě nepotkal v optimálním zdravotním stavu, neboť mi ve středu před závodem nevyšel jeden set na kole a odnesly to naražená žebra a sešitá brada! Ale vzhledem k tomu, že jsem již byl na závod přihlášen, tak jsem se rozhodl závod přece jenom zkusit. >>>
24.5.2007 SILESIA BIKE MARATON - Opava: „SILESIA bike maraton“ patří mezi opravdu hodně vydařený závod nejen svou organizační stránkou, ale i zázemím a skvělým prostředím. Na letošní SILESI jsem se vydal změřit své síly s ostatními borci i já, spolu s týmovým kolegou Kubou Stebelem. Oba jsme zvolili kratší 55 kilometrovou trať, i když vzhledem k slavnostnímu startu na opavském náměstí, což je opravdu skvělým zážitkem, jsem nakonec natočil necelých 61km ? . >>>
21.5.2007 Po neskutečných výpadcích, které poslední dny provázely naše stránky, mi došla trpělivost a provedl jsem změnu hostingu. Problémy by tímto krokem měly být vyřešeny. Může se ale stát, že po zkopírování webu nebude některý odkaz funkční. Pokud na něco narazíte, dejte mi vědet. Vranis
13.5.2007 FOX GALAXY MARATON - Prachatice: Druhý závod letošní Galaxy série startoval v Prachaticích. Do tohoto krásného města jsme vyrazili ve tříčlenném týmu s Mizdou a Štěrkem. Po večerním příjezdu jsme se šli rychle prezentovat, což proběhlo hladce a po ubytování jsme vyrazili na krátkou prohlídku nočního města spojenou s večeří, kde jsme projednali taktiku v zítřejším závodě. Tato taktika se nám začala hroutit hned po startovním výstřelu s následným sedmikilometrovým stoupáním na kopec Libín. V tomto stoupáku, kdy jsme nastoupali asi 600 metrů, jsme se poměrně krutě prošili a pomyšlení na to, že zde budeme stoupat ještě jednou v závěru závodu, nám taky na náladě nepřidalo. >>>
9.5.2007 Valašský pohár - 2.závod - Valašské Klobouky: Den vítězství jsem oslavil závodem ve Valašských Kloboukách. Jednalo se již o 2. závod Valašského poháru.
Trať byla ze začátku bahnitá, ale čas udělal svoje a v odpoledních hodinách, kdy přišla řada na nás, už byla poměrmě suchá a rozježděná.
Po shlédnutí startovního pole jsem si nějaké velké naděje nedělal, ale hned po startu rozjel husté tempo mistr republiky Radovan Bierski, hned za ním Matěj Brož a já. Tím jsme si, asi 1 kolo po startu, udělali menší náskok na ostatní závodníky. S těmito 2 draky jsem ale vydržel jen 2 kola, pak mi ujeli. >>>
6.5.2007 AUTHOR ŠELA MARATHON: Na letošní Šele, která se konala již 8. rokem, startovalo rekordních 1601 závodníků z 10 zemí.
I přesto, že počasí závodu vyloženě nepřálo a jak závodníky, tak jejich doprovod trápily celodenní přeháňky, lze konstatovat, že se závod opět povedl, jak už u této akce bývá zvykem.
Na dlouhé trati se jelo ve znamení neskutečného tempa Pavla Boudného z Kelly´s Oportunity, když na 89. kilometru s přehledem zvítězil s traťovým rekordem 3:29h před Honzou Jobánkem z Meridy a Martinem Horákem z Rock Machine Cyklomax. >>>
23.4.2007 Propozice závodu: Valašský pohár MTB Zašová >>>
22.4.2007 ČEZ CUP - 1.závod: Tuto neděli odstartoval již třináctý ročník seriálu závodů ČEZ Cup.
První závod seriálu se letos jel na nové trati v Ostravě Petřkovicích. Počasí nám přálo a tak byla trať suchá i když poněkud prašná. Vedla po louce, kterou střídal les a polní cesty. V kategorii kadeti jsem se z řad BESKYD BIKE zúčastnil já (Jakub Stebel) a Solis (Robert Solanský). Trať se jela na okruhu měřícím zhruba 2 500 m a závodníci ji museli pětkrát objet.
20.4.2007 Nedělní tréninky začínají v 9:00 h. >>>
17.4.2007 DEMA CHŘIBSKÁ 50: S Petrem Šipulou jsem se 14. dubna vydal zkusit štěstí na tradičně první podnik závodní sezóny - Demu Chřibskou padesátku.
Na startu se sešlo více než 700 závodníků, kteří si povětšinou přisli vyzkoušet aktuální formu. Trať měřila 52km, vedla po místních kopcích a díky, na tuhle dobu nadprůměrným teplotám, byla celá suchá a prašná. Střídal se asfalt, šotolina a polní cesty.
Po startu jsem se trosku zasekl, díky nepříliš výhodné pozici ze zadních řad.
>>>
14.4.2007 Vzhledem k tomu, že se nezadržitelně blíží další ročník bezesporu úspěšného závodu GALAXY PETYŠA TOUR, na kterém se pořadatelsky velkou mírou podílíme, vydali jsme se tento víkend trať závodu projet.
Po letošní mírné zimě jsme zaznamenali jen pár menších problémů, které se již v příštím týdnu začnou řešit a v žádném případě by neměly ohrozit hladký průběh závodu. Naopak jsme objevili nově upravené lesní cesty a jiné vychytávky. >>>
18.2.2007 Od neděle, pokud nenapadne sníh, zahajujeme pravidelné společné nedělní tréninky >>>
8.2.2007 Série MTB závodů Galaxy je opět rovnoměrně rozložena do celé sezóny - od dubna do konce září. Letos bude mít celkem 9 dílů. Pořadatelé nabízejí závodníkům možnost přihlásit se na všechny závody najednou za velmi výhodné startovné 1 800 Kč. Do celkového pořadí se bude opět započítávat 6 nejlepších výsledků každého účastníka, to znamená že mají všichni možnost si 3krát nepovedený závod opravit.
>>>
7.2.2007 Zprovozněny přihlášky na závod GALAXY PETYŠA TOUR 2007. Zároveň je zde již k dispozici přihláška na celou GALAXY SÉRII za cenově zvýhodněné startovné. >>>
3.2.2007 Tento víkend jsme podnikli další Nordic Walking bez tyček, tentokrát na Lysou horu. Tato akce byla opět ve znamení "velké" účasti z řad našich členů.
28.1.2007 První, opravdový zimní víkend jsme započali výšlapem (Nordic Walking, ale bez tyček) na Radhošť, druhý den pak konečně došlo i na běžky, na kterých jsme se vydali z chaty Mír na Pustevny, dále na Martiňák a zpět. Vzhledem k tomu, že se tuto zimu jednalo o první výjezd na běžkách a všichni toho měli na Pustevnách celkem dost, bylo tohle místo naše konečná a další cesta na Martiňák se tentokrát po zhodnocení situace nekonala.

7.1.2007 Schwinn set ve Sportcentru Lazy: Dnešního dne jsme se domluvili, že podnikneme, díky nepříznivému počasí, dvouhodinový Schwinn set ve Sportcentru Lazy. Nakonec se nás sešlo 8, včetně profi jezdce Mounise (Martin Haman). Nutno říci, že se nejednalo o žádné mazlení se s trenažery, ale o pořádný Scwinn nářez v podání Pavly, která tento neskutečný set rozjela a Victora, který v pekelném tempu pokračoval druhou hodinu.