Starší příspěvky

2005

11.12.2005 Tvrdé jádro našeho týmu se vydalo v rámci zimní přípravy na výšlap z Ostravice na Lysou Horu. Základní tábor (malé parkoviště jen pro pár aut) jsme založili asi 1 km nad Ostravicí. Odtud se všichni vydali indiánským pochodem směrem k nejvyšší hoře Beskyd (jinak to nešlo, neboť v hlubokém sněhu byla vyšlapána pouze úzká pěšinka). Po pár stovkách metrů chůze jsme se dostali do krajiny připomínající pohádku Mrazík. Tyto krásné výhledy byly po celou cestu až na vrchol. Zde bylo teprve vidět, kolik příznivců turistiky se nechalo zlákat předpovědí rosniček. Výhled, který se nám poté naskytl byl famózní. Vidět Západní Tatry a Malou Fatru se nepoštěstí každý den. Ani se nám odtud nechtělo, jak tu bylo krásně. Slunce, žádný vítr a hlavně výborný rozhled. Česnekovou polévkou (někteří zelňačkou) a Radegastem jsme doplnili energii před sešlapem zpět do základního tábora. Většině členů naší výpravy se v závěru celodenního výletu drala do úst věta, že příští neděli na Lysou opět vyrazíme. >>>
Upravená reportáž pochází z: http://www.stepanritter.wz.cz/

4.12.2005 Zdar bajkeři. Jelikož potkávám bajkery a každý říká jo to je dobré, přijdu, tak potřebuji vědět kolik nás asi bude. Stačí když napíšete do naší diskusní knihy např. Štěrk +2. a nemusí být všichni z B.B. Jde mně o to abych podle toho naplánoval tento týden pronájem tělocvičny. Díky Mira
Napsal Mira
www.valastibakeri.com

16.11.2005 Na veletrhu SportLife byly ve stánku firmy CykloŠvec zveřejněny předběžné termíny Galaxy Anlen série 2006. Do této série byl poprvé zařazen i závod Petyša tour, na jehož pořádání se aktivně podílíme:

29.4. Galaxy Zručský maraton

25.10.2005 Třeštík - Díly: 23.10.2005 >>>

19.10.2005
Nedělní tréninky budou začínat v 10:00 h. >>>

11.10.2005 Poslední týden v září, přesněji 24.9.2005, se pravidelně koná jeden z nejmasovějších Bkemaratonů u nás. A my jsme, jak jinak, než jeho pravidelní účastníci. Tento rok bylo objednáno hezké počasí, a proto se počet závodníků vyšplhal nad hranici 1000, přesněji 1095 lidí.
Nechyběli tu zástupci z republikové špičky, a to jak z odvětví maratonového, XC, tak i silničního, včetně prvavidelně účastnívšího se Pavla Padrnose. >>>

30.9.2005 Jedním z posledních závodů letošní nabité sezóny byl závod MERIDA BIKE TOUR v Jedovnici. Letos byl poprvé zařazen do seriálu Českého poháru, tudíž zde nechyběla téměř kompletní Česká špička. Na start 100 km závodu se postavila dokonce i Gunn Rita Dahle, mistryně světa a olympijská vítězka.
Heslo pro tuto akci znělo: "Koza dojí krev!" >>>

20.9.2005 10.9.2005 se konal 14. ročník kultovního závodu na Velký Javorník. Zde je za úkol z Frenštátu pod Radhoštěm vystoupat 7.1 km s převýšením 520 metrů, a to v co nejkratším čase, až na samý vrchol vysoký 917, 8 metrů. I přesto, že se jela ve stejný den Valašská 50, tak zde byla hojná účast 92 závodníků.
Již před startem jsme zlistili, že konkurence je oproti minulým ročníkům mnohem silější, ale nikdo z nás to neřešil a všichni se nad tím tak nějak povznesli. Heslo, které jsem vyhlásil před startem znělo:" kdo se na vrchu nepoblije, jel pod své možnosti". >>>

15.9.2005 Nedělní tréninky budou začínat v 9:00 h. >>>

14.9.2005
Fotky z nedělního společného focení >>>

13.9.2005 Sobota 3.9.2005 byla ve znamení dalšího klání, tentokrát v seriálu Kolo pro život České spořitelny. Vydali jsme se proto do Jeseníku na Priessnitzovu 60 ČS. Tentokrát jsme vzali i mladou krev, mého synovce Vojtu Boráka a neteř Jirky Boráka, Nikolu Klestilovou. Krásná krajina a prostředí Jeseníků s nejčistším ovzduším v republice slibovala pěkné zážitky, což se bezezbytku naplnilo. Za krásného počasí se na start hlavního závodu postavilo 402 borců a borkyň. Mezi mnohými velká část týmu ČS a silniční profesionál stáje Liberty Seguros, Jan Hruška. >>>

12.9.2005 3.9. 2005 jsme opět nezaháleli a vyjeli šířit slávu Beskyd Bike. Tentokrát byla naše výprava útlejší, skládala se jen s Victora Bolka a mé maličkosti. Chtěli jsme využít volného místa a ukázat atmosféru závodů a náš um, dvěma vyvoleným z několika desítek, možno i stovek fanynek. Situace se však vyvrbila tak, že jsme jeli nečekaně sami... nevadí, aspoň jsme mohli dát kola dovnitř auta. Tímto činem jsme však vyloučili možnost vzít s sebou, na ukrácení dlouhé chvíle, nějakého stopaře, či stopařku. Nic nebránilo tomu vyrazit směr Brno, na .... .Heslo dne, které jsme zvolili bylo:" Nasyp do sebe co můžeš a co se do tebe vleze" >>>

4.9.2005 Hezkého dne 20.8.2005 jsme se neohroženě pustili, jako každý týden, na další z výprav za vavříny a úspěchy. Naše kola nás tentokrát zavedla ke Slovenským hranicím, na horskou chatu Třeštík. Našim úkolem bylo objet časovku "Na kole i pěšky, do kopce i z kopce" dlouhou 15 km. Trať se proplétala nelehkým terénem zdejších kopců. Před závodem jsme se, spíš než rozjíždění věnovali přípravě zorných aparátů, poněvadž fáborky na trati byly až mikrometrických rozměrů, navíc na delší trati ve žluté barvě, které dokonale splývaly se zdejším terénem. A jak se naši členové vypořádali s těmito podmínkami a nástrahami přírody a pořadatelů ??? >>>

29.8.2005 Sobota 27.08.2005 byla pro náš klub velice důležitá. Nejen proto, že se jel Rožnovský Krpál, což je pro nás jedno z nejdůležitějších střetnutí v sezóně, ale také proto, že se náš klub Beskyd Bike pořadatelsky podílel na této nemalé akci. Bezesporu mohu tvrdit, že tento ročník byl nejen nejpočetnější, ale také co do obsazení nejkvalitnější. Pro závodníky byly připraveny dvě trati. Krátká, která měřila 29 km a dlouhá s 55 km. Do boje s Valašskými krpály, těžkými a kamenitými sjezdy, ale na druhou stránu s krásnými výhledy a okouzlující přírodou se vydalo celkem 156 odhodlaných závodníků. >>>

28.8.2005 Výsledky ze závodu Rožnovký Krpál >>>

27.8.2005
Megafotogalerie ze závodu Rožnovský Krpál. >>>

Výsledky zatím bohužel nemáme k dispozici, proto se zde objeví až v průběhu týdne společně s reportáží ze závodu.

26.8.2005 Trek Bobr Bike v Litovli, to byl další podnik na který jsem se vydal v sobotu 20.8.2005. Po dlouhé době panovalo krásné a slunečné počasí, teplota se vyšplhala až na 26°C. Na start se postavilo 164 jezdců. Startovalo se z náměstí v Litovli na pokyn starosty a dle hodin místní radnice v pravé poledne. Po prvních dvou kilometrech, kdy se nikomu závodit moc nechtělo jsem zkusil balík roztrhat, což se povedlo. Vytvořila se asi desetičlenná skupinka, z té se později odpojila čtveřice ve které jsem se udržel. >>>

23.8.2005 RAVO BIKE MARATON PODKRKONOŠÍM, Lázně Bělohrad 13.08.2005: Je to pro mě již druhá účast na závodech v Krkonoších, která opět patřila k dosti výživným závodům v sezóně. O tomto závodu jsem se doslechl při absolvování Krkonošského poháru MTB 2005 Havex, který byl krátký, rychlý a technicky náročný kde jsem dojel na 8. místě v kategorii Masters.
Na "80" kilometrů dlouhou trat' nás vyrazilo cca 215 závodníků. Po výstřelu z děla jsme vyrazili a po krátkém okruhu opět projeli centrem z kterého nás to vyhnalo přímo do drsného, lesního terénu.
>>>

19.8.2005 Jako jediný jsem se v sobotu 13.8.2005 vydal na další ze série maratonů do Bohdíkova nedaleko Šumperka, tentokrát na Bike maratón svaté trojice. Pořadatelé připravili dvě tratě, 67 a 52 km. Na každou z obou tratí se vydalo okolo 80 závodníků. Samozřejmě jsem se vydal na delší, tak jako vždy, když je možnost výběru tratě. Celý závod probíhal bez problémů až do asi 63 km, kde opět jakýsi dementní tvor přeznačil trať. Pro někoho asi dobrá zábava, horší už pro účastníky těchto akcí. I přes tuhle komplikaci se mi podařilo dojet na 2.místě. Radim Herman >>>

15.8.2005 Pomalu začíná přestupové období: Beskyd Bike má velice kvalitní realizační tým, který neusnul na vavřínech a začal se rozhlížet po nových posilách, aby ještě zvýraznil suverenitu v našem okolí. Nejprve v hledáčku uvízl téměř dvoumetrový dlouhán, výtečných rychlosních a sjezdařských dovedností. Tento 21 letý jezdec z konkurenčního Hokoru se jmenuje Radim Hapala. Fyzické testy nedopadly nejlépe, protože má letos najetých necelých 1000 km. >>>

15.8.2005 Tuto sobotu jsme si měli možnost vyzkoušet jaké to je, když se člověk nemůže spoléhat na fáborky vyznačenou trať, ale cestu do cíle si razí sám, jen s pomocí mapky. Zde se může spolehnout jen sám na sebe a každé možné zaváhání se krutě trestá. Ano přesně tak... tušíte správně ... naše výprava se vydala na orientační závod, který uspořádal na Horní Bečvě místní klub "ohlá klika". Závod absolvovali buď jednotlivci, nebo dvoučlenné družstva. >>>

15.8.2005 Po sobotním představení na ALVE ve Veřovicích jsem se vydal v neděli do Loštic kde se konal druhý ročník závodu "okolo Loštic". Oproti minulému ročníku byla úplně nová a musím říci, že velice pěkná trať, která vedla mimo jiné nedaleko hradu Bouzov. Cyklistický bůh byl opět milostivý, když po celou dobu panovalo pěkné počasí. Naopak k závodníkům moc milostivý nebyl jakýsi vtipálek, který otočil šipku opačným směrem a tudíž si někteří jedinci vyzkoušeli "orientační" závod. Na start se postavilo okolo 160 závodníků, mimo jiných také bývalý reprezentant v cyklokrosu Emil Hekele, pozdější vítěz. Odjížděl jsem s cílem zajet bednu, což se také podařilo. S 2.místem v kat. a 6.celkově jsem spokojen. Radim Herman >>>

15.8.2005 V sobotu 6.8.2005 se část týmu vydala do nedalekých Veřovic na závod ALVE Veřovické vrchy ve složení Radim Herman, Michal Janoušek a Zdeněk Kohoutek. Doprovod tvořili Radim Štekl a Tomáš Třetina.
Na startu se tak jako minulý rok objevilo několik profesionálů v čele s Radimem Kořínkem vítězem minulého ročníku, Jaromír Purmenský z ČS MTB, borci z RockMachine-CykloMax a další. >>>

14.8.2005 V Sobotu 6.8. se v našem okolí jely hned dva závody. Tudíž bylo třeba rozdělit se a opanovat obě fronty. Tým jsme nemalý, tak to nebyl žádný problém. Štace, která se vydala do Karolínky na zdejší časovku byla početná... Jakub Říha, Viťa Vrána , Victor Bolek , Šťepán Ritter , Pavel Bartošek a nová posila, která přišla z konkurenčního Hokoru jménem Radim Hapala. >>>

4.8.2005 V úterý 5.7. při výletu s Raduší a rodinou Blinkových jsem se dozvěděl, že se v okolí jede triatlon. Myšlenka na to, že bych se ho mohl zúčastnit mě zaujala. A tak jsem začal 3 denní přípravu.
Po výletu na kole jsem v rámci tréninku doběhl do obchodu pro rohlíky (má představa, že to bude pro závod stačit se nakonec ukázala jako mylná). Večer jsem triatlonové soustředění završil pár tempy ve vaně. >>>

4.8.2005 Přidány další fotky z Beskyd Touru. >>>

2.8.2005
Beskyd tour, rovná se peklo. Alespoň to se vybaví většině při pohledu do kalendáře když zjistí, že mají absolvovat tento Valašský maraton. Já Herminátor a Jirka Borák jsme si řekli, že se pokusíme potrápit kluky z Cyklomaxu Rava a Sportfulu. Tudíž jsme vytvořili družstvo a vrhli se na start závodu. Na startovní čáře se nás sešlo okolo 250. Konal se na náměstí ve Frenštátě pod Radhoštěm. Asi po sedmi kilometrech, kdy jsem se držel za pozadím Raďušky jsem cítil jak se můj Schwalbe Ralph žvýká. Ač je to k nevíře, tak i do kopce se dá píchnout. >>>

22.7.2005 Letošní Beskyd Tour se přesunul z turisticky vytíženého Rožnova p.R. do nedalekého Frenštátu p.R. Dva naši zástupci se vydali na zkušenou a rozhodnuti pokořit 190 km dlouhou trať. Počátečních cca 70 km vedlo po mírně zvlněných silnících. Chleba se začal lámat při prvním náročnějším stoupání z Ráztoky na Pustevny. Tady se již peloton značně roztrhal. >>>

14.7.2005 Náš pravidelný účastník maratónských závodů Radim Herman se zúčastnil 9.7.2005 Karpatského Bike Maratonu na 80 km trati ve Velké nad Veličkou. Počasí k závodníkům nebylo vlídné, ostatně jako již po několikáté v této sezóně. V průběhu celého závodu téměř stále pršelo a trať byla dost náročná. O tom svědčí i fakt, že pořadatelé museli vypustit jeden, díky tomuto počasí nesjízdný úsek trati. >>>

6.7.2005 Na letošní Vinařskou 50 jsme jeli s cílem podpořit našeho sponzora, firmu
PROGRESS sportswear
a pomohli mu zde vytvořit pětičlenný tým pro soutěž firemních týmů.
Předchozích 5 ročníků Vinařské 50 se konalo za suchého počasí, kdy trať závodu byla velmi rychlá. Před letošním ročníkem však zapršelo a závod se změnil v bahenní peklo, o čemž svědčí i to, že z 1054 startujících dokončilo tento jindy jednoduchý závod s minimálním převýšením pouze 753 lidí! >>>

30.6.2005 Letošní Olomoucká Buřinka byla vzhledem k ukrutnému vedru a časovému posunu startu závodu (14:30) velmi náročná. Na traťi, kterou doprovázely husté oblaka dýmu, bylo možno vidět neskutečně mnoho defektů a taky pádů, z nichž některé byly i hromadné. Trať závodu oproti loňsku doznala určitých změn, které spočívaly mimo jiné v jejím zkrácení z původních 75 km na 50 km. Start se již nekonal z Olomouckého náměstí, ale z nedalekých Laštan. >>>

16.6.2005 Na naše stránky byla umístěna megafotogalerie ze závodu PETYŠA TOUR. Všechny fotografie, které zde najdete, budou k dispozici v plné kvalitě na připravovaném DVD spolu s videozáznamem z tohoto závodu.
DVD je možno objednat přímo v prodejně PETYŠA SPORT a to buď v Rožnově, nebo ve Frenštáťě. Cena DVD je 50,-Kc. >>>

14.6.2005 V sobotu 11.6.2005 se uskutečnil 2. ročník závodu "Petyša Tour", který pod záštitou hlavního sponzora, firmy PETYŠA SPORT uspořádaly společně místní kluby BESKYD BIKE a VALAŠTÍ BAJKEŘI.
I přes nepřízeň počasí se od časných ranních hodin začalo parkoviště u kina Panorama plnit auty odhodlaných bikerů, kteří se rozhodli absolvovat závod za každého počasí. Závodníci měli možnost zvolit si buď krátkou trať (28km s převýšením 800m), nebo dlouhou trať (58km s převýšením 1600m). Na startu se nakonec sešlo více jak 100 nadšených borců, což při počasí, které závodu předcházelo, předčilo očekávání pořadatelů. >>>

9.6.2005 I přes nepřízeň počasí jsme dnes od rána pracovali na přípravě trati závodu PETYŠA TOUR. Až na pár detailů, které budeme řešit ješte v pátek je trať zcela připravena pro sobotní závod.
Trať jsme dnes celou projeli a nenašli jsme žádný problémový úsek.
Vzhledem k písčitému podkladu povrchu tratě je možno závod absolvovat za každého počasí.

5.6.2005 Ve Slovenském Súlově nás v závodě "Author Strážovský bikemaratón" na 93 km trati reprezentoval letos viditelně dobře rozjetý Radim Herman. Závod si však značně zkomplikoval tím, že si doma zapomněl přilbu. Do startu v tu chvíli zbývalo 20 minut. Díky řediteli závodu Ing. Slavomíru Strečanskému, který požádal jednu místní dívku a ta ochotně přilbu zapůjčila, mohl závod absolvovat. Oběma za to patří naše velké poděkování. Díky tomu pak Radim přijel na start půl minuty po výstřelu a vyjel jako poslední. >>>

3.6.2005 Dne 28. května 2005 se v Horní Lidči uskutečnil 3. ročník závodu na horských kolech - Vařákovy závody 2005. Závod proběhl opět jako součást doprovodného programu Mezinárodního filmového festivalu pro děti a mládež ve Zlíně. Závodu se zúčastnilo rekordních 90 závodníků. Závod stejně jako v minulém roce odstartoval herec pan Jandák.
Závodilo se v 5 kategoriích. Muži elite jeli trať dlouhou 32 km. Na této trati zajel náš Jakub Říha na 2. místě.

1.6.2005 Aktualizovány propozice seriálu závodů "Díly 2005".

31.5.2005 KARLOVSKÝ MARATÓN Sobotní dopoledne ve Velkých Karlovicích bylo ve znamení extrémního vedra a defektů. V.Vrána, který zde byl spolu s M.Janouškem jako doprovod ho chytil ještě před startem závodu, když při technické vložce na parkovišti roztrhl plášť. R.Herman si to vybral cca 5 km před koncem 70 km závodu, což ho stálo 1 příčku a nakonec tak dojel na 3. místě, psychicky úplně na dně. Š.Ritter se spokojil s 50 km tratí a tam zi zajel pro 4., v tomto závodě taky hodnocené místo. >>>

GLASS SERVICE CUP 2005 Jablůnka
- Valašský MTB pohár mládeže: J.Slovák 11..

29.5.2005
Nedělní tréninky budou začínat již v 8:00 h. >>>

27.5.2005
Aktualizovány propozice seriálu závodů "Díly 2005".
Byla zde zavedena kategorie žen na dlouhé trati. >>>

27.5.2005 V sobotu 21. 5. jsme absolvovali 3. závod série "Kolo pro život" nazvaný Trans Brdy a Open jízdu k tomuto závodu situovanému do krásného okolí řeky Berounky se startem v Letech u Prahy (neplést si s Lety u Písku, kde stojí na místě koncentračního tábora ten slavný vepřín). Hodně jsem se těšil na trať, protože Brdy mě už nejednou poučily, že i když tu člověk nenajde tolik krpálů jako na Valachoch, tak členitý terén dokáže bikera pěkně překvapit i potrápit. (by Bosis) >>>

22.5.2005 Do Opavy jsme se vydali s přesvědčením, že bychom mohli uspět v soutěži družstev, což se nám nakonec podařilo (2.místo: Herman, Vrána, Janoušek). Překvapil však R.Herman, když dojel na dlouhé 90 km trati na vynikajícím 3. místě celkově, ve své kategorii na místě 1.. V.Vrána po hrozivě vypadajícím pádu skončil 12. a M.Janoušek 21. celkově. >>>

18.5.2005 Na závod Kellys Mamut Tour se do Čekyně u Přerova vydali o víkendu 4 naši závodníci. Trať MTB nebyla náročná a za přispění počasí, které ji udělalo poměrně suchou, dosahovali závodníci velmi dobrých výsledků.
Na dlouhé trati MTB zvítězil Jaromír Purmenský z České spořitelny před jezdci DT Swiss Zlín, Svatoplukem Janečkou a Václavem Utínkem.
Náš Radim Herman skončil na 8. místě z 59 hodnocených.
Na krátké trati MTB byl skončil na 4. místě Jakub Říha poté, co v závěrečném spurtu vyrval nohu z pedálu. Štěpán Ritter dojel 87. ze 180 hodnocených.

Na nejkratší silniční trati skončil David Skalík na 26. místě ze 115 hodnocených.

9.5.2005 Hrad Helfštýn nejrychleji dobyl Jaroslav Kulhavý z Michelin MTB týmu. Porazil nejen tisícíhlavý dav závodníků, ale i celou českou špičku. Hrůzná předpověď počasí se naštěstí nekonala a Author Šela Marathon vyšel na 100%. Z našeho 6-ti členého týmu zajel závod nejlépe V.Vrána (22.), za ním pak R.Herman (41.), V.Bolek (59.), M.Janoušek (61.), Z.Kohoutek (109.) a P.Bartošek (319.). >>>

7.5.2005
Aktualizovány propozice seriálu závodů "Díly 2005". >>>

3.5.2005 V sobotu jsme absolvovali v letošní sezóně první závod s naší velkou účastí, Brněnskou 52. Na dobře připravenou 54 km trať, která byla i díky dobrému počasí sjízdná pro všechny, se vydalo celkem 647 závodníků. Nejrychleji z nás tentokrát zajel náš poloprofesionál R.Herman, za ním pak V.Vrána, V.Bolek, M.Janoušek, M.Konvičný, Š.Ritter a R.Štekl.
O doprovod a zajištění závodu se postaral náš realizační tým ve složení: V.Křenek a V.Křenková. >>>

27.4.2005 V sobotu 28. 5. pořádáme vyjížďku po trase závodu PETYŠA TOUR. Sraz v 10:00 h na parkovišti u Loany (místo startu závodu).

26.4.2005 Aktualizovány propozice seriálu závodů "Díly 2005". >>>

Pozor: Propozice na stránkách www.valachnet.cz/cyklon nejsou platné!!!

20.4.2005 Letošní sezónu zahájíme 30. 4. závodem "Brněnská 52 České spořitelny", který zároveň startuje seriál "Kolo pro život".
V tomto závodě hodláme nasadit tři naše týmy: 1. V. Bolek, R. Herman, V. Vrána; 2. M. Janoušek, M. Konvičný, R. Štekl; 3. V. Křenková, V. Křenek, Š. Ritter.

4.4.2005
Nedělní tréninky budou začínat již v 9:00 h. >>>

27.3.2005 Na předvelikonočním nedělním tréninku se tentokrát se tentokrát sešlo 12 cyklistů, mezi kterými nechyběli členové nově vznikajícího Rožnovského B
týmu. Příspěvek byl na žádost aktérů upraven

25.3.2005
NOVINKY: Jaro 2005 - Zde jsou představeny novinky JARO 2005 z kompletní kolekce výrobků značky PROGRESS. >>>

14.3.2005 Zahájili jsme pravidelné společné nedělní tréninky >>>

9.3.2005 Byly aktualizovány propozice seriálu závodů "Díly 2005" >>>

23.2.2005
Vzhledem k tomu, že nám zase začal padat sníh, což nám
znemožnilo najíždění jarních objemů, začali se někteří naši závodníci
připravovat jinak.

21.2.2005
Oficiální sestava našeho týmu pro sezónu 2005 >>>

20.2.2005
Grafický návrh našeho týmového oblečení pro sezónu 2005 >>>

16.1.2005
V pátek 14.1.2005 se konala valná hromada. >>>

8.1.2005 Bowlingového zápasu ve Fryšku se zúčaštnila celá naše špička (celkem 10 lidí).
Hned v úvodu zápasu bylo vidět, že naši závodníci neumí jezdit jen na kole, ale že se dokážou úspěšně vypořádat i s bowlingovou koulí a to i přesto, že ji někteří drželi v ruce poprvé v životě. >>>

3.1.2005 V sobotu po obědě ve 12:30 se sešla malá část rožnovských cyklistů, aby si vyrazila na svých bicyklech a přivítala novou sezónu.
Absolvovali jsme pohodovým tempem v přátelské atmosféře zhruba 20 km a přijeli zpět do Rožnova těsně před hlavním srazem, který byl naplánován na 14:00.
Tento sraz byl ( jako vždy ) v blízkosti autobusového nádraží. Po přivítání všech příznivců cyklistiky jsme se přemístili na rožnovské náměstí k novoročnímu přípitku.