Starší příspěvky

2008

28.12.2008 VALNÁ HROMADA BESKYD BIKE: Zápis >>> Foto: >>>

28.12.2008 NOVOROČNÍ VYJÍŽĎKA: Zveme Vás na pravidelnou novoroční vyjížďku, jejíž sraz bude, tak jako v předchozích letech, na místě bývalé benzínky (u hlavní světelné křižovatky) ve 14:00h. >>>

27.12.2008 VÝŠLAP NA VELKÝ JAVORNÍK- 27.12.2008:

26.12.2008 VÝŠLAP NA
LYSOU HORU - 25.12.2008:
Foto >>>

RADHOŠŤ - 24.12.2008:

6.12.2008 VALNÁ HROMADA BESKYD BIKE: Valná hromada Beskyd Bike se bude konat 28.12.2008 v Krčmě Na předměstí (bývalá Tramtárie). Začátek v 11:00 hodin.

Program valné hromady:

1. přednesení a schválení programu valné hromady
2. zpráva o činnosti klubu za uplynulé období
3. volba výkonného výboru
4. partneři, sponzoři a sponzorské dary pro následující sezónu
5. členské příspěvky
6. výroba klubových dresů
7. jarní soustředění
8. týmové akce (Vinařská 50, 24 hodin Bystřička)
9. plán činnosti pro následující období

19.10.2008 VÝŠLAP NA VELKÝ JAVORNÍK - 19.10.2008:

11.10.2008 VÝŠLAP NA LYSOU HORU - 11.10.2008:

11.10.2008 VÝŠLAP NA RADHOŠŤ - 28.9.2008: Fotogalerie >>>
1.10.2008 VALAŠSKÁ 50: V sobotu 27.9. jsem se společně s dalšími 205 bikery a za podpory Ládi Blinky postavila na start 14. ročníku krásného závodu Valašská padesátka. Panovalo velmi pěkné slunečné počasí. Nic nebránilo tomu, abychom se s velkým odhodláním pustili vstříc tomuto náročnému závodu a vychutnali si ho až do posledního kilometru. Byla jsem ráda, že si mohu poměřit své síly se svými cyklistickými kolegyněmi, jmenovitě pak s Terezou Andrýsovou, výbornou Luckou Javorovou, Bohunkou Petrůjovou a dalšími ženami. >>>
27.9.2008 ZÁVOD DO VRCHU PUSTEVEN: K závěru cyklistické sezóny již několik let tradičně patří závod do vrchu Pusteven, který pořádá cyklistický oddíl TJ Rožnov. Závodu se měly původně zúčastnit všechny tři naše závodnice, ale Monika Janošková na poslední chvíli zvolila Valašskou 50 a Lada Fojtášková, která v našem klubu drží bezkonkurenční prvenství v počtu úrazů, byla opět zdravotně indisponována (nic vážného) a závodu se tak nezúčastnila. Na start se nakonec postavila pouze Zuzana Ličková, která po ukázkovém výkonu v kategorii kadetek obsadila první místo. >>>
21.9.2008 ODERSKÁ MLÝNICE: Velmi špatné počasí provázelo 8. ročník Oderské Mlýnice, která byla letos zařazena do mistrovství ČR v půlmaratonu. Na startu se sice objevila téměř kompletní česká špička, což zaručovalo kvalitní závod, ale právě špatné počasí spoustu závodníků odradilo a přestože byli přihlášeni, na start se nepostavili. >>>
18.9.2008 ZÁVOD HORSKÝCH KOL NA VELKÝ JAVORNÍK: Chladná, ale slunečná sobota s datumem 13.9. patřila oblíbenému závodu - výjezdu na Velký Javorník. Po brzkém ranním probuzení, vydatné snídani a řádném protažení jsem dorazila k rožnovskému hotelu Eroplán, kde jsem měla sraz ještě s dalšími členy Beskyd Biku. Nechyběli zde ani borci z týmu Hokor a další místní bajkeři, kteří se rozhodli si takto zpříjemnit sobotní dopoledne a poprat se spolu s dalšími závodníky o nejrychlejší čas a prvenství. >>>
16.9.2008 VALAŠSKÝ 3ATLON: Dne 13.9. jsem zavítal na Valašský 3atlon na Horní Bečvu Hotel Duo. Počasí bylo super, ale přece jenom nějakých 9°C nebylo pro první disciplínu 200m plavání zrovna ideální. Přesto však neváhala asi dvacítka borců (a jedna holka) zůčastnit se tohoto pohodového závodu. Po plavání v bazéně (5krát tam a zpět po trojičkách v pěti minutových intervalech) následovala celkem náročná cyklistická část (cca 30km), kde nechyběly technické výjezdy i sjezdy. V této části jsem byl špatně naveden zapisovatelem čísel Benkym (za tuto chybu mi koupil pivo v cíli, takže tato chybka odpuštěna :D ) a na hotel Duo jsem dojel stejně jak o 5 minut později startující Honza Chovanec (Honcek), hlavní organizátor závodu. >>>
3.9.2008 VALAŠSKÝ MTB KRÁL: Již potřetí jsme zavítali do obce Huslenky, kde Josef Varaja 6. rokem pořádá svého Valašského MTB krále. Na start jsme postavili naše úspěšné závodnice - Ladu Fojtáškovou a Moniku Janoškovou a pro tento závod k nim nově přibyla Zuzana Ličková. Za opačné pohlaví se pak postavil Jakub Stebel a Marek Fojtášek. Základem trati byl poměrně náročný třicetikilometrový okruh, který závodníci dle svých kategorií absolvovali jednou, nebo dvakrát. Zajímavostí v tomto závodě bylo, že si závodníci nemohli zvolit sami kratší, nebo delší variantu, kdy tohle bylo závislé na pohlaví a věku. Na to dojel taky náš Marek, kdy počítal s tím, že si zajede pouze jedno kolo, ale jeho kategorie počítala se dvěma koly. Vyřešil to tedy způsobem, že po absolvování prvního kola ze závodu odstoupil. Dále byla k dispozici ještě patnáctikilometrová Hobby trať, kterou spousta lidí uvítala. >>>
3.9.2008 ROŽNOVSKÝ KRPÁL: Na start 9. ročníku Rožnovského Krpálu se postavilo 141 závodníků, z toho 100 na krátkou a 41 na dlouhou trať. Hned po dobrém startu na krátké trati jsem na videckém kopci ztratila pití, naštěstí naše podpora z týmu "Štepán" byl v blízké Spině a pití mi doplnil. Trať závodu byla náročná, ale zvládla jsem ji i přes hrozný bůřovský výjezd, kde jsme skoro všichni šli pěšky, až na některé borce, kteří jeli přede mnou a celý kopec vydrabali. Pak následoval výjezd z Ptáčnice na Vsacký Cáb, který byl jednodušší, po něm ovšem následoval škaredý sjezd po makadamu, což jsem překonala a dostali jsme se na asfalt, po kterém jsme střídavě s polníma cestama jeli až na Díly. >>>
19.8.2008 VÝJEZD NA LYSOU HORU: Fotogalerie >>>
16.8.2008 JUNDROVSKÝ KOPEČEK: Při mé návštěvě u sestry v Brně jsem se rozhodla absolvovat závod na horských kolech Jundrovský kopeček 2008. I přes to, že v pátek odpoledne se přes Brno přehnaly černé mraky, z kterých pořádně zapršelo, jsem se jela přihlásit a prezentovat. Při té přiležitosti jsem se z části seznámila s tratí, která měřila 45 km s převýšením 1200 m. >>>
12.8.2008 ZAVOLEJ MI DO KLUBU: V sobotu 2.8. jsme se sešli v Karolince na 10. jubilejním ročníku závodu na horských kolech s recesistickým názvem " Zavolej mi do klubu ". Závodníci startovali v 0,5 minutových intervalech. Trasa vedla v dusném počasí šotolinovým výjezdem na Vsackou Tanečnici, odtud směrem na Soláň - Čarták, kde závodníci museli absolvovat povinné občerstvení a vypít 0,3 l nealkoholického piva. Po řádném posilnění následoval, tak jako každým rokem, sjezd a brod přes místní řeku Bečvu. A pak už rychle do cíle k hospůdce Sklář, kde nás již starostliví pořadatelé netrpělivě očekávali a opět svlažili 0,3 l nealk. piva, po jehož vypití se závodníkům stopl čas. >>>
10.8.2008 TOUR DE JESENÍKY: Ve dnech 18. - 20.7.2008 jsem podnikl výlet do Jeseníků. V pátek, tedy časně vstávám (4:30), po nezbytných ranních úkonech, lehké snídani, sedám na bika (ten je obtěžkán brašnou, nosičem a blatníky) a v 5:00 vyrážím. Jedu směrem Val. Meziříčí, Jeseník, Odry, Vítkov. Je celkem kosa (13°C), mlha, ale ta začíná postupně mizet. Za Vítkovem už začíná svítit slunce, to se hned jede příjemněji. Projedu Vítkovem, dále míjím Svatoňovice a sjíždím ke Kružberku. Počasí by dnes mohlo vyjít. Mám najeto 65 km a cca 125 km mě ještě čeká. Šlapu tedy dál a občas fotím. V Hořejších Kunčicích zastavuji u potravin a kupuji 2 l kofoly, aby mi nechyběla energie. Okolo 10. h zastavuju v Bruntálu. Praděd už je na dohled, ale ten není tentokrát v plánu. >>>
31.7.2008 KELLYS BESKYD TOUR: Poslední červencová sobota tohoto roku patřila jednomu ze závodů, které se jedou v našem domácím prostředí ve Frenštátě pod Radhoštěm. Beskyd tour jsem si prostě nemohl nechat ujít ani v tak mlhavém a mokrém počasí jaké o víkendu panovalo. Závod byl tentokrát zařazen pod záštitu Českého poháru MTB maratonů. Pořadatelé připravili tradičně dvě trati o délce 90km a 45km, avšak letos poprvé se odhodlali i pro „hobby“ variantu v podobě 30kilometrové trati. Pro delší variantu, kterou letos pořadatelé zvolili jako závod o titul mistra republiky, se rozhodlo pouhých 129 jezdců mezi nimiž byly jména jako Rybařík nebo Hartl. Celkovým vítězem a držitelem titulu se však letos stal Jiří Novák s celkovým časem 4hodiny a 21minut. Na trať měřící 45km se vydalo o něco více borců, celkem 193 včetně mne. No a 30kilometrovou novinku si na start přijelo vyzkoušet přesně 50 závodníků. >>>
30.7.2008 JEHLIČNÁ TOUR: Letos poprvé v Hrachovci u Valašského Mezíříčí startoval závod Jehličná Tour.Já jsem se původně přihlásil na dlouhou trať (57km), ale po rozumné úvaze a pomyšlení na loňského Beskyda, kterého jsem jel také po noční, jsem zvolil krátkou trať (33km). Tuto trasu zvolili taky Lukáš Fusek a Marek Fojtášek jedoucí v dresech Beskyd Bike. V 9:30 jsme s Beďou Černobylou, hájící barvy Hokoru, vyrazili na kolech do Hrachovce na start závodu. Kolo jsme zvolili také proto, že to bylo ideální na rozjetí (už u Billy v Rožnově jsem měl první křeč :D ) >>>

16.7.2008 VALAŠSKÁ 24 - BRUTAL NA BYSTŘIČCE: Rok s rokem se sešel a je tu opět očekávaná 24 hodinovka, která se již čtvrtým rokem koná na Bystřičce pod názvem Valašská 24. Závod byl navíc letos zařazen do nově vzniklého seriálu 24 hodinovek – 24 hours MTB SPACE., který se skládá celkem ze 4 závodů.Letos jsme šli do této akce s cílem navázat na úspěchy Victorova týmu, který 2 roky po sobě v našich barvách obsazoval v soutěži týmů stupně nejvyšší, který se však tento rok věnuje seriálu KPŽ. Rozhodli jsme se nakonec pro postavení dvou smíšených, dvoučlenných týmů, kde ten první tvořil V.Vrána a L.Fojtášková a druhý nasazený pak O.Mizera, kterého doplnila naše nová posila – Monika Janošková. Do čela realizačního týmu se postavil Š.Ritter, kterému asistovali Marek Fojtášek a Zuzana Ličková. >>>

4.7.2008 VINAŘSKÁ 50 AUTHOR ZNOVÍN CUP 2008: Letošní Vinařskou 50 jsme po loňských zkušenostech pojali jako celovíkendový pobyt v krásném okolí Znojma. V pátečním horkém odpoledni naplnili týmovou Fabii doslova až po okraj, nepočítaje 4 naleštěné stroje na střeše a vyrazili směr Znojmo. Tentokrát bylo týmové obsazení v gardu Tomson, Vranis, Barča a Zuzka. Do Znojma jsme dojeli někdy na večer a ubytovali se v penzionu, kousek od centra. Později dorazila část týmu Valašských Bajkerů, která tak doplnila zbytek „valašské reprezentace“. V předvečer závodu byla v plánu jen lehká večeře a nabírání sil vydatným spánkem. >>>
19.6.2008 GALAXY PETYŠA TOUR: Třetí závod Galaxy série byl v mnohém ojedinělý – nejenže je nejvýchodnější zastávkou tohoto seriálu, ale zároveň se jedná podle slov účastníků o nejnáročnější závod celé Galaxy Série. Inu, Beskydy jsou Beskydy. A přestože pořadatelé volili trať s ohledem na všechny výkonnostní skupiny a tak, aby byla sjízdná za každého počasí, stejně nechali závodníci v beskydských „kotárech“ spoustu energie. Počasí se ale vyvedlo a přestože se nad Radhoštěm chvílemi honily nepěkné mraky, na déšť nedošlo. >>>
18.6.2008 SUPRIDERS - NOVÝ WEB: Oznamujeme spuštění týmového webu www.supriders.cz
S pozdravem členové Superior Riders
>>>
15.6.2008 GALAXY PETYŠA TOUR 2008: Výsledky >>>
2.6.2008 VAŘÁKOVY ZÁVODY: Sobota 31.5., patřila již po šesté Vařákovým závodům v Horním Lidči. Ráno zhruba v 7:45 jsme s Mizdou (Ondřej Mizera) a Davidem Kavanem vyrazili z Rožnova pod Radhoštěm. V místě závodu jsme byli ještě před devátou hodinou a tak jsme si museli chvíli počkat na začátek prezentace. Start, kterého se zúčastnilo něco přes 60 závodníků, byl naplánován na desátou hodinu. Teplota vzduchu se mezitím stihla vyšplhat až na nepříjemných 35stupňů na slunci, což nikomu ve startovním poli rozhodně neulehčovalo situaci. >>>
22.5.2008 OKOLO KRNOVA: Slezský pohár amatérských cyklistů (SPAC) startoval tuto sobotu závodem "Okolo Krnova". Na startu se sešlo zruba 200 závodníků. V tomto závodě si zajela premiéru v našem dresu Zuzana Ličková, které se podařilo umístit na třetím místě v kategorii Juniorky. V poslední době se se spekuluje o jejím přestupu ze Sigmy Hranice k nám. Je pravda, že probíhá jednání o jejím přestupu, ale...>>>
22.5.2008 SILESIA MERIDA BIKE MARATHON: Sobotní ráno slibovalo krásné počasí a náš tým ve složení Lada Fojtášková, Víťa Vrána, Tomáš Třetina, Ondra Mizera, Pavel Bartošek a Kuba Stébl vyrazil společně s podporou rodinných příslušníků do Opavy na letošní 8mou Silesii. Asi po hodince cesty jsem dorazili na místo, zaregistrovali se a začali s přípravou na závod. Vranis jel dlouhou 92 km trať a zbytek týmu absolvoval krátkou 55 km trať. Před 9 h. jsme se všichni sešli na náměstí v Opavě, kde byl start obou tratí. Jako první se na trať vydali borci dlouhé tratě a o hodinu později v 10 h. odstartovala krátká trať. Po ujetí cca 2 km následoval ostrý start, což bylo výhodné pro vyjetí dobré počáteční pozice. >>>
22.5.2008 SILESIA MERIDA BIKE MARATHON: Do osmého ročníku Silesie vstoupil nový strategický partner "Merida", což se mělo projevit na zlepšení již tak vynikající úrovně závodu, kterou bezesporu Silesia doposud měla. Navíc pořadatelé slibovali na dlouhé trati odvetu Pavla Boudného (vítěz loňské Šely) Honzovi Jobánkovi, který Šelu vyhrál letos a aby toho nebylo málo, do tohoto souboje se ješte přidal Lukáš Heinrich - vítěz loňské Silesie. >>>
8.5.2008 AUTHOR ŠELA MARATHON: Rok se s rokem sešel a máme za sebou další „Šelu“, konkrétně její 9tý ročník. Musím přiznat že kvalita toho závodu zraje jako dobré víno ? a není se proto co divit velkému zájmu ze strany všech bajkerů. Šela je pro mnohé považována za start bajkové sezóny. Na letošní ročník se vydal v hojném počtu i náš tým a to ve složení‘: dlouhá trať, 92km: Tomáš Třetina, Ondřej Mizera, Zdenek Kohoutek, Radim Štekl a Jiří Šín a Pavel Bartošek, krátká trať , 52km: Lada Fojtášková, Jakub Slovák. >>>
7.5.2008 POZVÁNKA NA ZÁVOD GALAXY PETYŠA TOUR: Ač jsou součástí Galaxy Série povětšinou jihočeské závody, Galaxy Petyša Tour je v jednom z nejrychleji rostoucích seriálů příjemnou změnou. Centrem závodu je Rožnov pod Radhoštěm a tratě lze označit jako pravé beskydské. Není tedy sporu o tom, že místní trať patří k těm náročnějším v celé sérii… >>>
5.5.2008 AUTHOR ŠELA MARATHON: Home Video >>>
V nejbližší době se zde objeví i reportáž a rozsáhlejší fotogalerie ze závodu (cca 200 fotek).
3.5.2008 BÍLÝ KÁMEN - LIBAVÁ: Rok utekl jako voda a tak opět vyrážím na tuhle nezávodní, čistě cykloturistickou akci. Letos jedu sám, vloni mě doprovázel brácha Jarek, ale jeho zdravotní stav mu to tentokrát neumožnil.
Takže ráno,krátce před 6:30 h vyrážím na bajku, abych stihl rychlík Bečva do Valašského Meziříčí. V 6:56 už sedím ve vlaku a svištíme do Olomouce. Okolo 8:00 h jsme tam, beru kolo, nasedám a šlapu směr Velká Bystřice. Potkávám partičku z Přerova, jsou to cykloturisti a jedou velmi pohodové tempo. Taky se neženu, dnešek beru jako rozjetí na sobotní Šelou maratonem (90km). >>>
1.5.2008 VALAŠSKÝ POHÁR MTB - ZAŠOVÁ: Fotogalerie >>>
30.4.2008 ŠKODABIKE MARATHON - BRUŠPERK:V sobotu 26. dubna jsme se vydali společně s Jakubem Steblem a Tomášem Třetinou zahájit závodní sezónu do Brušperku u Ostravy na první ročník Škoda Bike maratonu. Tomáš zvolil trať 60km a já (Ondřej Mizera s Kubou 30km trať. Vzhledem k pátečnímu dešti se dala očekávat těžká rozbahněná trať. Toto očekáváni se potvrdilo hned po prvním kopci, kde mi to po pár set metrech v bahně trochu uklouzlo a já se kácel k zemi. Tady mě opral Steblík, kterého jsem po cestě sjel, ale v technické pasáži, kde mi to pořád klouzalo mě zase opral a pak už jsem ho nesjel. >>>
27.4.2008 Nedělní trénink od příští neděle začíná v 9:00 h. >>>
27.4.2008 Valašský pohár MTB – XC: Do kalendáře závodů byl byl přidán seznam závodů Valašského poháru >>>

27.4.2008 ZAVOLEJ MI DO KLUBU
- KAROLINKA: I když se tato atraktivní časovka konala loni v srpnu, pořadatelé závodu pravděpodobně nechtěli nic uspěchat a výsledky nám zaslali až nyní. Zároveň vás srdečně zvou na další ročník, který se bude konat 2.8.2008, prezentace v 9:30 v restauraci "Sklář", první závodník pak vyrazí na trať ve 12:00. Reportáž z loňského ročníku zde: >>>
24.4.2008 JARNÍ SOUSTŘEDĚNÍ V EGYPTĚ: Po našem soustředění ve Velkém Mederu ucítil Jura Šín potřebu se rovněž nějakého soustředění zúčastnit. Zvolil však alternativní řešení, kdy kolo vyměnil za čtyřkolku a později za velblouda. Zda to byla správná volba se ukáže již příští sobotu na závodě Author Šela Maraton, kde bude startovat téměř celý Beskyd Bike. >>>

31.3.2008 JARNÍ SOUSTŘEDĚNÍ VE VELKÉM MEDERU:
1. dubna odjíždíme na jarní soustředění do Velkého Mederu. Pokud nám to technika dovolí, budeme denně na našich stránkách přinášet aktuální informace o této akci formou krátkých reportáží. >>>
31.3.2008 JARNÍ SOUSTŘEDĚNÍ V PIEŠŤANECH: Nazdar bikeři. Ač to příliš často nedělám, chtěl bych se s vámi podělit o několik zážitků ze společného soustředění v Piešťanech, kterého jsem měl možnost se zúčastnit. I když tomu klimatické podmínky úplně nepřály, myslím že se tahle společná akce několika týmů velice vyvedla. Přes vytrvalé sněžení, déšť a teploty pod 5 stupňů jsme denně absolvovali tréninkové dávky kolem sta a více kilometrů.>>>
18.3.2008 LETÁK ZÁVODU GALAXY PETYŠA TOUR 2008: Ke stažení zde >>>

15.3.2008 VÝŠLAP NA DÍLY - CHRIS SADLER (BUNKR VSETÍN) >>>
7.3.2008 VYSOKÉ TATRY: Ve dnech 2. – 5.3. 2008 jsem se vypravil, spolu s dalšími 2 ursusáky, za lezením do Vysokých Tater, konkrétně na Zbojnickou chatu (1960m) ve Velké Studené dolině. Počasí nám zpočátku nepřálo, už během výšlapu ze Starého Smokovce na Zbojnickou chatu přišel velmi silný vítr a sněžení. Naštěstí jsme vzali sněžnice, takže se to dalo. Ještě tentýž den jsme měli v plánu vylézt Javorovou škáru, ale díky vichřici (poryvy odhadem kolem 200km/h) jsme se dostali jen asi 50 m od chaty a otočili jsme to. Byla by to sebevražda ? Další den se probouzíme a pohled z okna je parádní – úplně jasná obloha. Nepřetržité větrné poryvy trochu zklidnily a my se konečně dostali ven. Chatár nám oznamuje, že lavinovka je 4. (z 5ti dílné stupnice) a ať dáváme bacha. >>>
19.2.2008 Zaktualizovány propozice závodu GALAXY PETYŠA TOUR 2008.

V tomto závodě se letos objevilo pár novinek a to zejména:
- změnily se ženské kategorie
- na krátké trati přibyly další kategorie juniorů
- pamětní medaile pro první tři v kategoriích na stupních vítězů
- tři občerstvovací stanice na dlouhé trati
- prodloužení doby prezentace

9.2.2008
Díky příznivým podmínkám jsme již zahájili společné nedělní tréninky