Starší příspěvky

2012

14.10.2012: BĚH RODNÝM KRAJEM EMILA ZÁTOPKA: V sobotu 19.9.2012 při výročí 80. narozenin našeho nejslavnějšího olympionika všech dob, Emila Zátopka, se běžel 10. ročník závodu běhu jeho rodným krajem. Trať závodu vedla z jeho rodné Kopřivnice přes Štramberk, Ženklavu, Veřovice, Pramen Jičínky, až do místa jeho posledního odpočinku v Rožnovském slavíně ve Valašském muzeu v přírodě, kde byl také cíl. >>>
12.10.2012: MINIDUATLON KUNOVICE: Letošní první duatlon jsme absolvovali v Kunovicích ve složení Tomson, Valda. Start byl v místním areálu hasičů stanoven na 12hod., tak jsme si mohli přispat. Od 10hod. se konaly závody dětí. Závodu se účástnil i náš týmový benjamínek Maty Třetina, který při své startovní premíéře v konkurenci starších bajkerů sahal na bednu...nakonec z toho bylo parádní 4. místo :-) My se zatím v klidu rozjížděli a debatovali o nástrahách trati. Teplota stoupala rychle nahoru a naše úsměvy tuhly, protože na 18km kola nás čekalo převýšení 980m a na 5km běhu to bylo 110m. >>>
10.10.2012: AUTHOR BIKEMARATHON SÚLOVSKÉ SKÁLY: Tento již tradiční závod u našich sousedů na Slovensku jsem si letos nenechal ujít ani já. Již 14. ročník opět zařazený do Valašsko-povážské serie sliboval nabité startovní pole. To se potvrdilo hned při příjezdu, který jsem nakonec nechal až na sobotní ráno. Počasí slibovalo krásný závod, ale týdenní vydatné přeháňky nechaly v očekávání snad všechny zúčastněné... >>>
27.9.2012: ODERSKÁ MLÝNICE: Na dveře nám konečně zaťukala celý rok očekávaná Oderská Mlýnice. Pro jedny radost a známka zaslouženého odpočinku. Pro druhé smutek a svrbění v nohách, že dlouhé zimní měsíce neokusí sílu bikovaní. Tak či tak, Odry jsou za námi a vrchol závodní sezóny pro rok 2012 se přiblížil, což možná přimělo i přes nevlídné počasí vcelku hojnou profi i amatérskou účast. Beskyd Bike nezahálel a na startu se objevilo 8 závodníků ( Vranis, Mara, Lada, Romis, Peťa, Valda, Marťas a Lukáš). >>>
12.9.2012: ZÁVOD HORSKÝCH KOL NA VELKÝ JAVORNÍK: Již po 21. se jel se jel Závod horských kol na Velký Javorník, pořádaný Pohorskou jednotou Radhošť. Téměř ideální počasí pro závod tentokrát na start, k hospodě Na Žabárně, přilákalo 99 účastníků. Z tohoto počtu pak startovní pole tvořilo pět členů BESKYD BIKE, včetně naší nové posily v podání Martina Valucha (Valda). Ten se s 8,9 kilometrovou tratí nakonec z našich vypořádal nejlépe. Neméně se však dařilo i Ladě Fojtáškové, které její úsilí vyneslo vynikající první místo ve své kategorii. >>
11.8.2012: VINAŘSKÁ 50: S menším zpožděním, přinášíme fotogalerii a minireportáž z Vinařské 50, které se BESKYD BIKE již několik let pravidelně zúčastňuje a nejinak tomu bylo i letos, kdy se do Šatova vydalo pět našich členů s početným doprovodem. Organizace a zabezpečení závodu byla opět na nejvyšší úrovni a vše fungovalo tak, jak má. >>>
25.7.2012: HOMOHARDCOREUS NA BYSTŘIČCE: Přehrada Bystřička opět po roce ožije off-road triatlonem HOMOHARDCOREUS, 7. závodem Moravskoslezského poháru v triatlonu 2012 – Sport proVaší rodinu a 4. závodem Beskyterry. V krásném prostředí Beskyd, kde volbou vhodné kategorie si zvolíte, zda-li jedete výlet nebo závod. V hlavní kategorii Hardcore budou závodníci muset uplavat 1200 metrů, ujet 38 kilometrů na horském kole po Vsetínských vrších a uběhnout 8 kilometrů okolo přehrady. Ve výletní kategorii závodníci uplavou 400 metrů, na kole ujedou 16 kilometrů a poběží 3 kilometry. Vše se odehraje 4. srpna 2012 v 11.00 hodin na pláži u půjčovny loděk. Více na www.homohardcoreus.cz
10.7.2012: VALAŠSKÁ 24: Letošní 24-hodinovka se vydařila. Počasí bylo super a trať bezvadná. Začátek jsem rozjela naplno a to byl můj cíl - orvat první 3 kola (33 km ) a udělat si náskok, poté zvolnit a udržet si pozici až do rána. Kolem půlnoci jsem měla najeto 150 km, náskok se zvyšoval a tak jsem si udělala 2 delší přestávky. V jedné z nich mi kluci vyměnili lanko u přehazovačky, když už řazení drželo doslova na vlásku. >>>
6.7.2012: GALAXY PETYŠA TOUR: Víkend v polovině června již neodmyslitelně patří závodu GALAXY PETYŠA TOUR a nejinak tomu bylo i letost, kdy se do kempu v Rožnově sjelo přes 500 závodníků.
Já jsem se letos rozhodla, že zkusím objet dlouhou 58 km trať. Závodní den se rozběhl s pořádným vedrem a já se tak obávala ostrého startu a prudkých kopců.
>>>
14.6.2012: ZAVOLEJ MI DO KLUBU: Propozice >>>
7.6.2012: STAVAŘSKÁ TISÍCOVKA - MEMORIÁL EDY RADY:První červnovou sobotu se konal první ročník závodu „Stavařská 1000“ memoriál Edy Rady, který se sám podílel na podobě trati. Den před závodem mi Víťa dodal týmové dresy a tak jsem se mohl účastnit v červenočerné kombinaci Beskyd Bike. >>>
28.5.2012: TŘETÍ DÍL GALAXY SÉRIE SE POJEDE V BESKYDECH: Do Rožnova pod Radhoštěm, pod majestátnou horu opředenou mnoha bájemi a pověstmi, se v sobotu 16. června sjedou závodníci na horských kolech. Zavítá sem totiž stejně jako v předchozích letech seriál MTB závodů Galaxy série. Rožnovský podnik Galaxy Petyša Tour se však z celkem osmidílného seriálu vymyká hned v několika ohledech. Nejenže je jednoznačně nejvýchodnější zastávkou seriálu, jenž je jinak orientován především do jižních Čech, ale také nabízí ryze horské tratě přímo v srdci Moravskoslezských Beskyd. >>>
25.5.2012: SILESIA MERIDA BIKE MARATHON: Letošní Silesie dopadla pro BESKYD BIKE výborně. Neměli jsme žádný úraz, pád ani defekt, což jsou naše největší hrozby. A to musím říct, že jsem viděla spoustu defektů a ještě více roztržených řetězů. Trať byla luxusní, suchá, nebylo vedro, takže na jedničku. Start byl trochu náročnější než jindy, protože je Opava trochu rozkopaná, 3 km rozjezd za doprovodným vozidlem, napůl zúženýma cestama, se pro závodníky stal trochu pressem. Po vypuštění se to rozjelo naplno a začali jsme konečně bojovat. >>>
25.5.2012: SILESIA MERIDA BIKE MARATHON - RUDA: SILESIA maraton byl první závod, který jsem absolvoval po patnáctileté přestávce. Nechal jsem se přemluvit a přihlásil se do závodu na 55km trať. Pokud by mi před dvěma lety někdo řekl, že tento závod dojedu do konce, tak bych to považoval za dobrý vtípek. Totiž když jsem přestal jezdit na kole, tak jsem nehorázně přibral na váze (127kg). Měl jsem běžné problémy jako nespavost, vysoký tlak a náběh na cukrovku. Naštěstí jsem potkal bývalé kamarády, kteří mě opět dostali na kolo. >>>
11.5.2012: AUTHOR ŠELA MARATHON: V pořadí třetí závod pro letošní rok, nese jméno Author Šela Marathon. Na tento již tradiční závod, se neváhali do startovní listiny 93km zapsat Peťa Uhlíř, Tomson a Romis. Bohužel Peťa onemocněl, a proto naše barvy obhajovali zbylí dva členové.
Deštivý večer před samotným závodem, dával tušit obtížný bahnitý terén. Proto ještě v nočních hodinách měníme narychlo obutí našich horských kol. Ráno, nás ale probouzí krásné slunné počasí. Cesty suché, po kalužích ani památky - snad jsme se neunáhlili, pomysleli jsme si při pohledu na naše „drapáky“.
>>>
28.4.2012: ROHÁLOVSKÁ 50: Fotogalerie >>>
28.4.2012: Od 29.4. začínají společné nedělní tréninky v 9:00 >>>
20.3.2012: GALAXY SÉRIE 2012 - PŘIHLÁŠKY SPUŠTĚNY: Osm závodů, tedy o jeden méně než bylo dosud zvykem, bude mít seriál závodů horských kol pro širokou veřejnost Galaxy série. První z nich startuje již 21. dubna v Tálíně.
Na přepracovaných webových stránkách
www.galaxy-serie.cz
již byl představen kalendář Galaxy série 2012, který zaznamenal jednu zásadní změnu. Z plánovaného kalendáře totiž vypadl oblíbený bikemaraton Krakatit Dobříš, který byl uplynulé dvě sezóny dokonce zastávkou Českého poháru v XCM. >>>
5.3.2012: ROHÁLOVSKÁ DESÍTKA: Letošní sezónu jsme zahájili tak trochu netradičně „běžeckým závodem“ a to 19. ročníkem Rohálovské desítky, řazený do Moravsko - Slovenského běžeckého poháru. Ve startovním poli 520 závodníků se neztratili ani naše týmové barvy :-) ve složení Tomson, Romis a Lada. Závod byl pro nás zajímavý tím, že je součástí duatlonové série (Rohálovský DUATLON). Je rozdělený na 10ti kilometrový závod v běhu a 50ti kilometrový MTB závod, který bude konaný o měsíc později. >>>
28.2.2012: AKTUALIZOVÁN KALENDÁŘ ZÁVODŮ: >>>
28.1.2012: VALNÁ HROMADA BESKYD BIKE: Zápis >>>
11.1.2012: VALNÁ HROMADA BESKYD BIKE: Valná hromada Beskyd Bike se bude konat 28.1.2012 v Krčmě Na předměstí. Začátek v 14:00 hodin.