Starší příspěvky

2011

11.10.2011: ODERSKÁ MLÝNICE: Tradiční Oderská Mlýnice byla letos ve znamení rekordní účasti, kdy se ve všech kategoriích sešlo 1603 startujících, z toho 350 dětí! Tento trend se snažil kopírovat i náš BB a na start postavil 4 závodníky, včetně potecionálního nového člena Romana Janče (Romis). Tuto čtverku doplnila týmová fotografka Martina, ostatní podporu pak tvořili sourozenci Třetinovi. >>>
2.10.2011: VALAŠSKÝ MTB KRÁL: Závody v Huslenkách se vydařily, nepršelo a bylo fajn. Mimo mě a Marka přijel hájit barvy Beskyd Biku i Roman Janča a všichni jsme v pohodě dokončili závod. Na však trati bylo hodně defektů a i Boudný měl kolizi, kdy mu kousek po startu praskl řetěz a neměl ho čím opravit. Nakonec se mu podařilo od někoho vypůjčit nýtovačku a dokončil první kolo, do druhého se ale nepustil a ze závodu znechuceně odjel domů. Raritní defekt měl i Želva, kterému se při závodě odlepila podrážka z jeho tretry. Závod, nevzdal a rozhodl se s tímto hendikepem bojovat a závod dokončil. >>>
19.9.2011: DOBYTÍ VYSOKÝCH TATER: Fotogalerie: >>>
15.9.2011: BESKYDSKÁ SEDMIČKA: Z internetu jsme zjistili, že ve dnech 2.-4.9. startuje extrémní přechod Beskyd, který byl v delší variantě MČR v extrémním horském maratonu, Beskydská 7. Po krátké domluvě jsme se rozhodli asi měsíc před akcí s Robertem Solanským, že se tohoto podniku také zúčastníme. Poměrně nepříjemným překvapením ovšem bylo , že limit 2000 závodníků je již vyčerpán. Po emailové domluvě s ředitelem závodu, Liborem Uhrem, se i pro nás místečko nakonec našlo. Následně začala psychická příprava, protože jsme ani jeden neměli s podobným typem akce žádné zkušenosti a nevěděli co od toho čekat. >>>
10.9.2011: ZÁVOD HORSKÝCH KOL NA VELKÝ JAVORNÍK: Optimistická předpověď počasí tradičně nevyšla a my se probudili do deštivého rána. To však neodradilo vigantské duo Křenek-Vrána, které doplnila Martina Fiurášková. Cesta na Žabárnu probíhala za vydatného deště. Po prezentaci se však pošasí umoudřilo. Úderem desáté závod odstartoval a závodníci se vydali na 8,9 km dlouhou trať. >>>
9.9.2011: VÝJEZD NA LYSOU HORU: Fotogalerie: >>>
22.8.2011: ZAVOLEJ MI DO KLUBU: Recesní časovka "Zavolej mi do klubu", konaná v Karolince, byla opět úspěšnou akcí pro náš klub. Ještě úspěšnější byl však tento závod pro Galičkův tým ze Vsetína, když zajeli vynikající výsledky a to včetně 5. místa, na které byla opět vyhlášena prémie v podobě bečky piva.
Trať byla dobře sjízdná, až na brod přes Bečvu, před kterým nás varovali kvůli vymletému korytu, hlubokém asi půl metru.
>>>
12.7.2011: VINAŘSKÁ 50: Letošní první prázdninový víkend patřil již tradičně dalšímu ročníko Vinařské 50tky. Letos to byl konkrétně 12. ročník tohoto výborně připraveného závodu. Týmové zastoupení na tento závod bylo více něž výborné, když se nás na start letošního ročníku postavilo celkem 8 (V. Vrána, M. Fiurášková, T. Třetina, L. Fojtášková, M. Fojtášek, A. Třetinová, R. Janča, P. Uhlíř). Při páteční cestě do místa dění závodu to při odjezdu z Rožnova p. R. vypadalo spíše na blátivé peklo, ale vše bylo nakonec o nějakých 200km na jih úplně jinak. Trať suchá, po dešti ani památky, prostě ideální podmínky. >>>
26.6.2011: VALAŠSKÁ 24: Po úspěchu v závodě Galaxy Petyša Tour se Lada Fojtášková rozhodla zkusit něco drsnějšího a navíc si splnit svůj dávný sen, jet sólo 24 hodinovku. Na ráně tak byla 24 hodinovka na Bystřičce. Od tohoto závodu ji však všichni odrazovali a všichni jí ho rozmlouvali. Proto se rozhodla pro ojedinělou akci, kdy o "24" nikomu neřekla, v sobotu ráno se sbalila a bez jakékoliv podpory se rozhodla závod tajně absolvovat. >>>
22.6.2011: GALAXY PETYŠA TOUR: Přípravy závodu, který mimo jiné BESKYD BIKE pořádá společně s VALAŠSKÝMI BAJKERY, provázelo nevlídné počasí a my jen doufali, že se v den konání akce počasí umoudří .
Nakonec se stalo a my se probudili do krásného dne, který trochu pokazila informace, že nám „někdo“ rozřezal banner závodu a mail pana Maňáka, zarytého nepřítele GPT, který se snaží závod za každou cenu zničit, což se mu zatím naštěstí moc nedaří.
>>>
8.6.2011: MALÉ SOUTŘEDĚNÍ NA JIŽNÍ MORAVĚ: Naše malé soustředění na Jižní Moravě, nám vyšlo perfektně. Měli jsme takzvané dvoufázové tréninky ( nebo třífázové?). Ráno v 6 jsem vstala nachystala chlapcům snídani a rozjeli jsme rychlostní kilometry, pak po kávičce se přidal zbytek partie. Krásně jsme projezdili Mikulovsko-Valtické a Novo-Mlýnské stezky. Samozřejmě jsme stihli i to, co k Jižní Moravě patří a to sklenka vína ve sklípku. >>>
POZVÁNKA NA ZÁVOD GALAXY PETYŠA TOUR: Pravidelní účastníci už vědí: druhou červnovou sobotu se v Rožnově pod Radhoštěm bude konat Galaxy Petyša Tour.
Závodit se bude na horských tratích v délce 58 a 30 kilometrů.

Město Rožnov pod Radhoštěm ležící v srdci Moravskoslezských Beskyd na úpatí Vsetínských vrchů je známo především svým skanzenem valašské architektury, jež je druhým nejstarším muzeem v přírodě ve střední Evropě. Zároveň díky okolním kopcům a malebné přírodě nabízí toto město bohaté sportovní vyžití, a to i pro cyklisty. >>>
29.5.2011: SILESIA MERIDA BIKE MARATHON: Silesie 2011 se vydařila. Ráno nás strašila bouřka, která nepřišla a zkropil nás jen lehký deštík po dojezdu do cíle. Bylo horko a dusno, ale nebylo to nejhorší, až na ten vířící se prach. Na startu dlouhé tratě bylo kolem 350 účastníků a na krátké asi 650. Rozjezd byl jako tradičně asi 3 km za motorkami přes Kelešovský most, za kterým nás vypustili a my vystartovali naplno. >>>
8.5.2011: AUTHOR ŠELA MARATHON: Fotogalerie >>>
5.5.2011: ROHÁLOVSKÁ PADESÁTKA: Zdravím všechny cyklisty! V sobotu 30. dubna jsme zahájili první cyklistické závody. Potěšilo nás, že závod bude bez deště a my si říkali, že to bude takový výborný rozjezd před Šelou. To jsme však nevěděli, že se se v pátek Prusínovicemi přehnaly tři silné bouřky, které udělaly z tratě hotové peklo. Trať byla místy nesjízdná a my nachodili nějaký ten kilometr pěšky v blátě. Terén byl stejnoměrně vlnitý v listnatém lese. A to byl problém, protože bláto a listí dělalo ve vidlicích své. >>>
28.4.2011 Od 1.5. začínají společné nedělní tréninky v 9:00 >>>
7.4.2011: SOUSTŘEDĚNÍ VELKÝ MEDER 25.3 - 2.4.2011: Fotogalerie: >>>
3.2.2011: NÁVRH DESIGNU DOPLŇKŮ PRO ROK 2011 + OBJEDNÁVKA DRESŮ: Vzorky velikostí doplňků budou během týdne k dispozici. Počty kusů je třeba nahlásit Mizdovi nejpozději do 15.3.2011 (původně bylo domluveno do 31.3.2011).
Návrh doplňků zde:
>>> Návrh aktualizován 4.2.2011
29.1.2011: VALNÁ HROMADA BESKYD BIKE: Zápis >>> Foto: >>>
6.1.2011 VALNÁ HROMADA BESKYD BIKE: Valná hromada Beskyd Bike se bude konat 29.1.2011 v Krčmě Na předměstí. Začátek v 14:00 hodin.