Starší příspěvky

2009

19.12.2009 VÁNOČNÍ FLOORBALLOVÝ TURNAJ - VIGANTICE - 19.12.2009: Fotogalerie >>>
22.11.2009 VÝŠLAP NA RADHOŠŤ - 22.11.2009: Fotogalerie >>>
25.10.2009 VYSOKÉ TATRY 9.-11.10.2009:
I v nepříznivém počasí bylo supr. 1. den výšlap na Kasprow wierch v polských tatrách. 2. den jsme šli z Lomnického sedla na horskou chatu Pri zelenom plese, kde jsme přespali. 3. den jsme se vydali zpět k civilizaci.
(Lada Fojtášková)
>>>
3.10.2009 BESKYD BIKE NA FACEBOOKU: BESKYD BIKE má již také svou skupinu na Facebooku: >>>

30. 9.2009
Od 4.10. začínají společné nedělní tréninky v 10:00 >>>
27.9.2009 ODERSKÁ MLÝNICE: Na tradiční vyvrcholení závodní sezóny jsme se do Klokočůvku u Oder vypravili tentokrát pouze tři a to i přesto, že počasí bylo téměř ideální.
Trať závodu byla suchá a velmi rychlá, navíc byly provedeny změny ve dvou úsecích a musím říct, že jedině k lepšímu.
>>>
13.9.2009 VALAŠSKÝ MTB KRÁL: Další sobotní den připsaný datu 12.9.2009 patřil 7. ročníku známého bikového závodu Valašský MTB Král, pořádaného tradičně v obci Huslenky p.Varajou. Počasí v podobě zamračené oblohy s občasným vysvitnutím sluníčka nás doprovázelo po celý sobotní den. Po společné domluvě s Ladíkem Blinkou, Béďou Černobilou a Ladíkem Křenkem jsme vyjeli v dobré náladě směr Huslenky. >>>
7.9.2009 ZÁVOD HORSKÝCH KOL NA VELKÝ JAVORNÍK: Pohorská jednota Radhošť uspořádala v sobotu 5. září 2009 za jasného počasí zdařilý tradiční Závod horských kol na Velký Javorník – 18. ročník. Nová trať byla dlouhá 8.9 km se součtem převýšení 580 m, závod byl vypsán pro patnáct kategorií, účast 75 závodníků.
Absolutním vítězem se stal Karel Videcký startující za MAX CURSOR časem 28:08 min, v ženách zvítězila Barbora Machulková ze 4 Ever Cyklo Bulis Bystřice pod Hostýnem časem 37:19 min.
>>>
9.8.2009 ZAVOLEJ MI DO KLUBU: Radikální změnu trati si vyžádal 11. ročník kultovní časovky Zavolej mi do klubu, když ochránci přírody zakázali závod na trati původní. Závod se tak zkrátil na pouhých 12 kilometrů s tím, že na závodníky čekal při výjezdu na Čarták takový krpál, který by si nedokázali ani ve snu představit.
Dále už závod probíhal tak, jak je již po několik let zvykem (viz pravidla na webu závodu), jen pivo bylo nahrazeno Birellem.
29.7.2009 TÝMOVÝ BENJAMÍNEK: Tahle reportáž je tak trochu netradiční, a závodní kilometry zaměním za narození syna, malého Beskyďáka Matyáše Třetiny, který sice ještě do pedálů nešlape, ale zato sílu v nohách už má vydatnou ?. Na svět se prodral 25. 6. v 16:08 ve Valmezácké porodnici , novorozenecké míry 2500g, 46cm a i když první týden byl pro něho krapet těžší, tak vše zvládnul na jedničku, stejně jako naše mamina Barča. Jaký to je parádní pocit, když spatříte poprvé svého potomka nemusím ani popisovat, prostě a jednoduše, GENIÁLNÍ. Asi to ještě nějaký ten pátek potrvá, než na malá řídítka připevníme první startovní číslo, ale už dnes se na to neskutečně těšíme. >>>
26.7.2009 BESKYD TOUR MTB: Závodní sezóna je v plném proudu a proto nebylo lehké odolat místnímu známému závodu Beskyd Tour 2009 připsaný datu 25. červenece. Závod na 45 km odstartoval z Frenštátského náměstí v 9:30 h. Spolu se mnou se na startu ocitli mimo jiné rožnovští muži Robert Solanský, Béďa Černobila, Ladík Blinka, pan Eda atd.. Za kategorii elite Matěj Brož, mezi ženami Lucie Macíková a další. >>>
24.7.2009 TOUR DE JESENÍKY: Je 18.7.2009 2:20 h a zvoní budík. Chvíli přemýšlím proč, ale po chvíli zjišťuji, že musím vstávat. Čeká mě cca 160 km na kole do Jeseníků. Předpověď je celkem hrůzostrašná, no uvidíme jak se to vyvrbí. Lehce snídám, oblékám se a ve 3:00 vyrážím směr Střítež nad Bečvou. Je to na den přesně jako vloni, kdy jsem do Jeseníků jel. Letos pro změnu nejedu sám, ale u střítežského mostu se sjíždím s Vranisem. Po té už společně jedeme do Valmezu, Lešnou, Pernou. Je teplo, cca 20°C, jasno. Ale moc dobře se nám nejede. No ale je třeba jet dále, ať ujedeme případnému dešti, který by měl podle předpovědi dopoledne přijít. Projíždíme Starým Jičínem, Jeseníkem nad Odrou a míříme do Oder. >>>
22.7.2009 VALAŠSKÝ ORIENŤÁK: Ano je to tady! Po roční pauze se vrací V. Valašský orieňťák ve své plné kráse. Nalaďte vrchol své letošní formy na sobotu 22. srpna 2009 a můžete se vydat hledat body úderem desáté hodiny v okolí Horní Bečvy. ?Možnost se ztratit budete mít na 13 (chlapi) a 10 stanovištích (zástupkyně něžného pohlaví). Bližší info včetně registrace na webu www.ohlaklika.com

Těší se na Vás celá banda Ohloklikácká
ps: možná příjde i Olin Klika >>>
15.7.2009 DOVOLENÁ VE ZNOJMĚ: Prodloužený víkend ve Znojmě stál za to. Doma řádily povodně a velké deště, ale nám tam počasí přálo, ani jednou jsme nezmokli. Přijeli jsme ve středu večer a hned ráno ve čtvrtek jsme se vydali cyklostezkami na Vranov. Cestou tam jsme si vybrali obtížnou kopcovitou trasu přes Šatov (aby jsme se podívali na sobotní místo závodu Vinařská 50) - Vranov. >>>
15.7.2009 VINAŘSKÁ 50: Na jubilejní 10. ročník Vinařské 50 se nás za Beskyd Bike do Šatova chystalo původně šest, ve složení: Lada Fojtášková, Marek Fojtášek, Zuzana Ličková, Tomáš Třetina, Radim Štekl a Vítězslav Vrána. Den před závodem jsme se však dozvěděli radostnou novinu, že se Tomáši narodil malý cyklista, tudíž bylo jasné, že jeho účast v závodě odpadá. >>> Přidány fotky
14.7.2009 BIKEMARATON DRÁSAL: Drásal-pojem, který nenechá chladným snad žádného cyklistu. V sobotu 4.7. v 8.45 jsem se pokusila ještě asi s dalšími 500 nadšenými bikery zdolat krátkou 55km trať. Nebyla to procházka růžovým sadem. Při teplotě kolem 30 °C jsme se všichni pořádně zapotili a při několikátém stoupání možná i zanaříkali, kdy už bude konec...a to nemluvím o 120km dlouhé trati...Trasa vedla nejkrásnějšími úseky Hostýnských vrchů tamější pěknou přírodou a rezervací, protkaná táhlými výjezdy a teréními sjezdy. Připadala jsem si jako na houpačce. >>>
2.7.2009 ORTIKA VALAŠSKÁ 24: Přemýšlím, jak nejlépe a výstižně napsat pár řádků z 5. ročníku Valašská 24, která byla letos zařazena do seriálu Mistrovství České republiky v 24 hodinovek, konaná 27.-28. června v obci Bystřička. Opět se nám nevyhnuly černé mraky, ze kterých poměrně hustě zapršelo. Teplo, vlhko, bahno a mrholení bylo strašákem z velké části závodu. Celý závod nás provázely neskutečné emoce...smích, radost, bojovnost, odhodlání vyhrát... se střídaly s lítostí, trochou slzyček, zklamání a hlavně smůly. >>>
22.6.2009 AUTHOR BIKEMARATÓN SUĹOVSKÉ SKALY: Neopakovatelný zážitek nabídl 11. ročník Author bikemarathon Suľovské skály, který se konal 20. června v tamější překrásné přírodě. Na tento závod jsem se nechala společně s Ladíkem Křenkem zlákat rožnovským sportovcem Laďou Blinkou. I přes deštivé a chmurné počasí, které celý závod provázalo, jsme se rozhodli jet. Nelitujeme.
Start ze Suľovského náměstí 95 km dlouhé tratě, na kterou se postavil se svými vypracovanými svaly, plný odhodlání ji pokořit, Laďa Blinka, odstartovala v 9 hod. Po 10 min intervalu jsem zacvakla do pedálů svou tretru i já s Ladíkem a dalšími bikery, včetně Jany Ševčíkové a jejich kolegů z týmu Bike One. >>>
19.6.2009 GALAXY PETYŠA TOUR: Megafotogalerie - Štěpán Ritter, Vítězslav Vrána, Vranis: >>>
19.6.2009 V ROŽNOVĚ VYHRÁL HAMAN: Jediná zastávka Galaxy Série na východě republiky se nazývá Galaxy Petyša Tour a tento závod se pod kulisou 1129 metrů vysoké hory Radhošť konal již pošesté. Je tedy jasné, že pořadatelé z rožnovského Beskydbiku a Petyša Sport již jsou pořadateli zkušenými. Co však mohlo letos překvapit bylo počasí - déšť hrozil snad celé dopoledne, byla zima a foukal studený vítr, což se ale změnilo jako mávnutím kouzelného proutku v pravé poledne, kdy byl odstartován hlavní závod. >>>
16.6.2009 GALAXY PETYŠA TOUR 2009: 13.6. má taky svátek Antonín a všichni bajkeři v Beskydech, protože se v Rožnově pod Radhoštěm jede nejhezčí a nejmasovější MTB závod Galaxy Petyša Tour. Šestý ročník potvrdil vzestupnou tendenci účasti i organizace, kdy původně místní akce přerostla v příjemné celorepublikové setkání bajkerů.Místní tak můžou ve větší konkurenci zúročit své tréninky z místních kotárů, jelikož Petyša nabízí zejména dlouhé výjezdy a sjezdy.
Trať je co do výškového profilu jednoduchá. 8 km jede bajker na Velký Javorník, aby se pak příjemně svezl do Rožnova, pak vytrvale stoupá téměř 15 km pod Radhošť a myslí si, že má vyhráno. V následném hustším sjezdu si však odpočine málokdo. Záhy přijde nejdršnější i když nedlouhé stoupání na Kamenné a sjezdík. Přirozeně kamenný. Závěrečný singl trek je lahůdkou pro ty, co mají ještě sílu. >>>
15.6.2009 GALAXY PETYŠA TOUR: Výsledky: >>>
11.6.2009 ZAVOLEJ MI DO KLUBU - KAROLINKA: Propozice: >>>
27.5.2009 GALAXY PETYŠA TOUR 2009: 13.6.2009 má závod GALAXY PETYŠA TOUR své šesté narozeniny. Dětské nemoci již má dávno za sebou a tak Vás čeká organizačně špičkově zajištěný závod a hlavně tradičně krásná beskydská trať, kde naleznete od každého povrchu kousek. GALAXY PETYŠA TOUR je druhým z deseti závodů zařazených v Galaxy sérii a pouze jedním ze dvou závodů, který se jede v tomto seriálu mimo Českomoravskou vysočinu. Je jedinou možností v této sérii vyzkoušet si jiný výškový profil trati v podobě dlouhých stoupání a ještě delších sjezdů. Veškeré zázemí jako každý rok nabídne rožnovský autokemp. Snad se již po šesti letech rozkřiklo, že kvůli Petyši opravdu stojí za to, přijet na východ republiky. >>>
25.5.2009 SILESIA BIKE MARATHON - 16.5.2009: Rok se s rokem sešel a je za námi další, už devátý ročník, opavského SILESIA bike marathonu. I letos jsme se zúčastnili v početném zastoupení, kde týmové barvy hájili: Lada Fojtášková, Marek Fojtášek, Monika Janošková, Láďa Křenek, Tomáš Třetina, Radim Štekl. Všichni jsme se postavili na start 55ti kilometrové trati. Start byl jako každým rokem situován do krásného prostředí opavské náměstí, kde je diváky vždy vytvořena parádní závodní atmosféra. >>>
7.5.2009 ŠKODABIKE MARATON - 25.4.2009: Po dobrých zkušenostech z loňského jara, jsem se i letos rozhodl navštívit jeden z prvních závodů v sezóně Škodabike maraton. Svezl jsem se autem společně se Štěrkem a do Poruby jsme dorazili asi hodinu před oficiálním startem. Hned u prezentace bylo jasné, že i letos bude účast opravdu velká. Pořadatelé se rozhodli pro letošní ročník připravit několik změn. Ta největší změna se týkala celého zázemí závodu, umístěného přímo do Fakulty na Ostravské Báňské univerzitě. Společně s tím se změnily i obě trati, avšak jejich délky zůstaly stejné. Já jsem se rozhodl jet na jistotu a zvolil jsem 38kilometrovou variantu, naopak Štěrk si hodlal vyzkoušet trať pro velké chlapy o délce 67kilometrů. >>>
4.5.2009 AUTHOR ŠELA MARATHON - 2.5.2009: Triumfálním úspěchem pro BESKYD BIKE skončil 10. ročník závodu AUTHOR ŠELA MARATHON poté, co na krátké 58 km trati obsadily 2. a 3. místo Monika Janošková a Lada Fojtášková. V závodě rovněž překvapil Radim Štekl, který, jak se zdá, po letech dřiny začíná být konečně ve formě.
Na dlouhé trati nás pak reprezentoval Tomáš Třetina, který celou dobu bojoval nejen se soupeři, ale hlavně se svými bolavými zády. Chvíli po něm dorazil Pavel Bartošek, který závod pojal jako testování svého nového speciálu. >>>
21.4.2009 DEMA CHŘIBSKÁ 50: Tak. A máme to tady. Pomalu, ale jistě se nám rozbíhá cyklistická sezona. První závod. V sobotu 18.4. pro všechny pilně trénujicí a hladové cyklisty tamější pořadatelé připravili 9.ročník závodu Dema Chřibská 50 MTB, který se konal v rekreačním areálu Kamínka u obce Roštín, vzdálený asi 12 km od Kroměříže. Slunečné, ale aprílové počasí přilákalo něco málo kolem 500 cyklistických nadšenců, nechyběla zde ani česká Elita jako Jan Jobánek, který se stal absolutním vítězem tohoto závodu. Další zvučná jména jako Mlynář Zdeněk, Kyjovský Radovan, Ondřej Fojtík, Martin Haman, Svatopluk Janečka atd. Mezi ženami kralovala Šulcová Pavlína, Ševčíková Jana. >>>
18.4.2009 SVATBA: BÁRA A TONIČKA TŘETINOVI -18.4.2009: Fotogalerie >>>

8.2.2009 PRVNÍ LETOŠNÍ SPOLEČNÁ VYJÍŽĎKA - 7.2.2009:
Fotogalerie >>>

7.2.2009 SPINNING - 1.2.2009:

7.1.2009 NOVOROČNÍ VYJÍŽĎKA: Letošní novoroční vyjížďku si tentoktát nenechalo uniknout 22 bikerů. Na srazu se tak objevili cyklisté z BESKYD BIKE, SUPERIOR RIDERS, VALAŠTÍ BAJKEŘI, oddíl cyklistiky TJ Rožnov, ale i další, nekluboví příznivci tohoto sportu. Po krátkém uvítání se vyrazilo na náměstí, kde proběhl novoroční přípitek, poté objela klasická novoroční trasa. Fotogalerie >>>